Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:51:06 GMT

ثبت 34هزار مورد تخلف سرعت در همدان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۲۸۷۹

ثبت 34هزار مورد تخلف سرعت در همدان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ سعید اسماعیلی، جانشین رئیس پلیس راه همدان با بیان اینکه 60 درصد از تخلفات سرعت ثبت شده مربوط به سرعت متوسط خودروها است خاطر نشان کرد: تصویر خودرو هنگام عبور از زیر دوربین ها ثبت شده و با بهره گیری از یک نرم افزار و در نظر گرفتن فاصله زمانی 2 دوربین سرعت خودرو ارزیابی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چنانچه سرعت خودرو بیش از حد تعیین شده باشد برای راننده جریمه صادر شده و به صورت پیامکی به وی اطلاع رسانی می شود.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان خطاب به رانندگان متخلف تاکید کرد: چنانچه راننده ای در بین 6 دوربین اقدام به تخلف سرعت غیرمجاز کند برای هر نوبت جریمه جداگانه صادر می شود.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: رانندگان باید بدانند که تمامی جاده های اصلی این استان مجهز به دوربین ثبت تخلف سرعت هستند.

سرهنگ اسماعیلی اظهار داشت:19 تن در سوانح جاده ای استان همدان از 24 اسفند تا پایان 15 فروردین امسال فوت و 156 تن مجروح شدند.

سرهنگ اسماعیلی اظهار کرد: 10 میلیون و 376 هزار دستگاه خودرو در 20 روز گذشته از جاده های این استان تردد کردند که نسبت به نوروز سال گذشته 23 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ب

ثبت 34هزار مورد تخلف سرعت در همدان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون عملیاتی پلیس راه کشور در همایش حمل و نقل استان با بیان اینکه ۱۴ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور در حوزه حمل و نقل است، گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را در راستای کاهش تصادفات در حوزه حمل و نقل داشته باشند.
سرهنگ قلی نیا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهند، افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش این رقم را در کشور کاهش داد.
در پایان این همایش از فعالان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل استان همدان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران