Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@22:21:40 GMT

بارش برف در تعدادی از روستاهای آمل

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۲۹۵۶

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، بخشدار لاریجان شهرستان آمل با اشاره به بارش نخستین برف بهاری درشهرهای رینه و 10روستای این بخش از بامداد امروز و ادامه آن افزود: برف در برخی از مناطق بالادست تا حدود 15 سانتی متر برف بر زمین نشست.
رضا مقدم بابیان اینکه برف بهاری مشکلی برای تردد وسایط نقلیه در جاده های روستائی و هراز ایجاد نکرده است افزود: گروههای راهداری اکنون مشغول نمک پاشی درنقاط مختلف جاده هراز برای تردد آسان خودروها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقدم از رانندگانی که قصد عبور از جاده هراز دارند خواست؛ با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و همراه داشتن امکانات ایمنی و گرمایشی به تردد در این محور اقدام کنند.
بخش کوهستانی و ییلاقی لاریجان با بیش از 80 روستا و بیشتر از 12 هزار نفر جمعیت، در مسیر اصلی جاده هراز به تهران واقع است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه استان مازندران درباره وضعیت جاده‌های شمال و آخرین وضعیت اعمال محدودیت‌های ترافیکی  اظهار کرد: باتوجه به فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع) به‌منظور مدیریت و تسهیل در آمد و شد وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال اجرا می‌شود. وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، افزود: تردد انواع كاميون و كاميونت‌ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ روز چهارشنبه ۱۲ تاساعت ۲ بامداد روز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است. رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی از روز چهارشنبه ۱۲ تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.جهان‌تاب با اشاره به اینکه تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: محدودیت یک‌طرفه روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۰۸۳۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به‌صورت کامل اجرا می‌شود. وی با بیان اینکه از ساعت۱۰:۳۰ از پل زنگوله به سمت شمال یک‌طرفه اعمال می‌شود، اضافه کرد: از ساعت ۲۴ محدودیت یک‌طرفه اتمام یافته و تردد به صورت دوطرفه اعمال می‌شود‌.رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه طی روزهای چهارشنبه ۱۲ و جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه محور کندوان درصورت ترافیکی سنگین یک‌طرفه خواهد شد، تصریح کرد: در این صورت از ساعت ۱۰صبح از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اجرا شده و از ساعت ۱۲ از پل زنگوله به سمت شمال محدودیت یک‌طرفه اعمال می‌شود. جهان‌تاب ادامه داد: ساعت ۲۴ محدودیت یک طرفه اتمام یافته و تردد به‌صورت دوطرفه اعمال می‌شود.وی با اعلام اینکه روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه محور کندوان یک‌طرفه می‌شود، اظهار کرد: از ساعت ۰۸:۳۰ از ابتدای آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد به سمت شمال و همچنین از ساعت۹:۳۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) محدودیت اعمال می‌شود.رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه از ساعت۱۱:۳۰ از سمت مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اعمال می‌شود، یادآور شد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و تردد به‌صورت دوطرفه اعمال می‌شود .جهان‌تاب با تاکید بر اینکه تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد است، خاطرنشان کرد: تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روز ‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۸ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است. رئیس پلیس راه استان مازندران از مردم و رانندگان خواست ضمن رعایت بر قوانین و مقررات، با اندک رانندگانی که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند و منجر به بی‌نظمی ترافیکی می‌شوند، به‌صورت قاطع توسط همکاران مستقر در سطح استان برخورد قانونی اعمال و درصورت ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز به پارکینگ هدایت می‌شوند.

دیگر خبرها

  • باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • دمای هوای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/بارش رگبارهای بهاری
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • بارش باران بهاری و لطافت هوا در ایلام + فیلم
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری