Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: طبیعت رنگینی از گل های لاله در پارک بزرگ شهید چمران کرج میزبان خاطر خوش مهمانانی شد که در روزهای نخستین سال از البرز بازدید کردند.

خبرگزاری شبستان – البرز

 

طبیعت رنگینی از گل های لاله در پارک بزرگ شهید چمران کرج میزبان خاطر خوش مهمانانی شد که در روزهای نخستین سال از البرز بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جمع های خانوادگی برای ضیافت لاله های رنگین از ساعت های ابتدایی آغاز نمایشگاه تا پاسی از شب در این مکان گردهم می آمدند و سلفی خانوادگی و تک نفره با لاله ها نمود روشنی از شور و شعف آنان است.

 

 

بساطی از عیش و سرور سبزه ها و گل های آراسته به زیبایی فضای پارک را معطر ساخته است و روحیه امید و شادی میان مهمانان بهاری موج می زند.

 

باغ لاله ها بدون تشریفات در نخستین ایام نوروز بازگشایی شد و این امر ظرفیت توجه مدیریت شهری و شهرداری کرج در پاسخگویی به نیاز مردم در راستای زیباسازی و اجرای برنامه ها نشاط بخش تلقی می شود.

 

بهشتی از لاله های رنگین و جذاب، میخک، ارغوان های رنگین وصوت خوش پرندگان در مرکز شهر کرج و در ضلع جنوبی پارکینگ پارک شهید چمران پذیرای مردم و علاقمندان به طبیعت است.

 

 

قدمت پارک 300 هزار متری باغ لاله ها به سال 84 برمی گردد و عزمی که سازمان فضای سبز در جهت ایجاد یک محیط فرح بخش در شهر کرج بر آن اهتمام داشت.

 

سالن آمفی تئاتر باز در ساعات مختلف با حضور هنرمندان عرصه تئاتر و موسیقی پر و خالی می شود و این برای جوانان و نوجوانان و مهمانان مفرح بخش است.

 

مهندسی جذاب باغ که به نوبه خود یکی از بزرگترین هایپرگل های کشور را احیاء نموده است به واسطه دکوراسیون های بی نظیر طراحی، پرچین های تو در توی کار شده با برگ های گیاهان و ... علاقه به پرورش گل و گیاه را بیش از پیش در میان مخاطبان و بازدیدکنندگان بارور کرده است.

 

 

از این رو؛ یکی از جاذبه های ششمین باغ لاله های البرز امکان خرید انواع گیاهان تزئینی و گلخانه ای است و نکته جالب آن این است که به واسطه حجم استقبال و تقاضای مردم، هر روزه گلدان های جدیدی را برای فروش عرضه می کنند و این روند عرضه و تقاضا بازار کسب و کار گلکاران را بیش از همیشه رونق داده است.

 

گاهی در میان مردم مسئولان نیز دیده می شوند که برای بازدید از روند برپایی جشنواره به این مکان فرح بخش قدم نهاده اند و لبخند رضایت از برپایی جشنواره لاله ها بر لب دارند.

 

این دوره از جشنواره باغ گل لاله ها که پهن فرش گل های معطر ایرانی را به نمایش نهاد، یکی از بزرگترین و خاطره انگیزترین باغ گل در سطح کشور است که از نهم فروردین میزبان خانواده ها شد.

 

حسین عطایی، سرپرست سازمان سیما، منظر و زیباسازی شهرداری کرج در خصوص برپایی این جشنواره به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: ارتقاء روحیه امید و شادی در خانواده ها به واسطه ایجاد محیط مفرحی از گل ها یکی از اولویت ها جدی سازمان زیباسازی شهرداری کرج است.

 

عطایی خاطرنشان کرد: به صورت روزانه ۳۰ هزار نفر از این باغ بازدید به عمل آوردند که البته مبلغ هزار تومان به عنوان بلیط این باغ برای سال جاری در نظر گرفته شد که این هزینه صرف مخارج جزئی نگهداری گل ها می گردد.

 

رضایت، علاقمندی، آرامش خاطر و جذابیت بالای محیط از جلمه کلیدواژه هایی بود که در مجال گفتگو با خانواده های حاضر در این نمایشگاه دریافتیم و این نکته که آنان بر ضرورت ایجاد و حفظ محیط های این چنین تاکید کردند.

 

 

پایان پیام/543

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعتکاف مراسم اعتکاف نوروز ۹۷ شیراز مراجع و علماء درس فقه مراجع مراجع دیدار با مراجع ایام نوروز ۹۷ ظرفیت های گردشگری شیراز روحیه امید و نشاط ششمین جشنواره باغ لاله های کرج باغ لاله های در البرز کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در پروژه ساختمان استانداری از طبقات مختلف این پروژه بازدید کرد .

در این بازدید استاندار خطاب به معاون عمرانی گفت : مرحله انتخاب پیمانکار جهت تکمیل از فردا آغاز شود و ظرف ۳ ماه و نیم بایستی معاونت امور عمرانی استانداری در ساختمان جدید مستقر شود .

شفقت افزود : در بحث جانمایی واحدها و طبقات نیز تغییرات و اصلاحات ضروری است که طی جلسه ای که در استانداری تشکیل خواهد شد اصلاحات مورد نیاز ساخت و ساز واحدها و اتاق های ساخته شده تصمیم گیری خواهد شد .

استاندار لرستان اظهار داشت : این پروژه برای تکمیل نهایی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با برنامه ریزی هایی که خواهیم نمود به مرور با تامین اعتبار این پروژه به سرانجام خواهد رسید .

لازم به ذکر است عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در ۱۲ طبقه موسوم به برج امید از ۱۰ سال گذشته آغاز گردیده است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899722

دیگر خبرها

  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز