Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فیروزی، دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: چهره های شاخص رسانه ای و فعالان حوزه مطبوعات کشور داوری دومین جشنواره نشریات دانشجویی مستقل را عهده دار خواهند بود.

وی افزود: کیان عبداللهی سردبیر خبرگزاری تسنیم، مسعود فروغی سردبیر روزنامه فرهیختگان، میکائیل دیانی مدیر باشگاه نویسندگان روزنامه وطن‌امروز، رضا کردلو روزنامه نگار و محمدرضا حیاتی مدیرمسئول خبرنامه دانشجویان ایران، هیئت داوران دومین جشنواره نشریات دانشجویی مستقل را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر دومین جشنواره نشریات دانشجویی مستقل با اشاره به آغاز ثبت نام این دوره از جشنواره تصریح کرد: بر اساس اعلام قبلی و طبق آئین نامه مربوطه که قبلا منتشر شد، علاقه مندان به شرکت در این جشنواره لازم است تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۷ نسبت به ثبت نام و ارسال نشریات خود اقدام کنند.

فیروزی ادامه داد: ثبت نام در دومین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل از طریق پایگاه اینترنتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل انجام می‌شود.

گفتنی است؛ آئین اختتامیه و اعلام برگزیدگان بخش های مختلف دومین جشنواره نشریات دانشجویی مستقل، در حاشیه نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

زمان آغاز ثبت‌نام  جشنواره نشریات دانشجویی مستقل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهدی میزبان، در دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر که در جعفرآباد مغان برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت عشایری کشور ۲۵۱ هزار خانوار با یک‌ میلیون ۱۰۰ هزار نفر است که این قشر زحمت کش، نقش بسیار تاثیرگذاری در تولید دارند.
وی افزود: عشایر با تشکیل ۱.۴ درصد جمعیت کشور، ۲۵ درصد گوشت‌ قرمز و ۳۵ درصد صنایع‌دستی کشور را تولید می‌کنند.معاون توسعه و امور زیربنائی سازمان امور عشایر کشور عنوان کرد: سازمان امور عشایر ایران دو وظیفه اصلی خدمات‌رسانی به عشایر و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری مطالبات عشایر را انجام می‌دهد.

میزبان بیان کرد: باید به ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، هویتی، اقتصادی و اجتماعی عشایر توجه شود و آنها را به ثبت برسانیم.وی با اشاره به اینکه این جشنواره طی دهه‌ها برگزاری به صورت ملی، تبدیل به یک جشنواره بین‌المللی شد و این دومین دوره بین المللی آن است، تصریح کرد: نیاز است در سال‌های آینده کنگره ملی عشایر و کنگره عشایر شاهسون در منطقه مغان برگزار شود.
میزبان گفت: برگزاری این جشنواره برای همکاری‌های بین دستگاهی و مدیریت کوچ عشایر طراحی شده و مجموعه‌ای از آداب و رسوم و فرهنگ و هنر عشایر در آن به نمایش گذاشته می‌شود که نقش ترویجی و هویتی برای جوانان نیز دارد.
وی ادامه داد: عشایر مغان به‌عنوان ممتازترین مرزداران در شمال غربی کشور هستند که متاسفانه مستندات فرهنگی قابل توجه‌ای در این حوزه انتشار داده نشده است.
معاون توسعه و امور زیربنائی سازمان امور عشایر کشور اذعان کرد: برندهای زیادی در حوزه عشایر در کشور وجود دارد و لازم است برندهای پنیر در منطقه مغان که از طریق دام عشایر تهیه می‌شود با نام عشایر شاهسون برندسازی شود.
وی یادآور شد: شاهسون‌ها در حکومت صفوی که بعد از ساسانیان اولین حکومت ملی در ایران را بوجود آوردند، نفش ممتازی داشتند.میزبان افزود: مسکن عشایر شاهسون تحت عنوان "آلاچیق" در کشور مطرح است اما شاهسون‌شناسی در تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی جایگاه چندانی ندارد که در این زمینه باید فرهنگ دوستان و محققین و علاقه‌مندان منطقه کار کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان