Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@10:37:59 GMT

حدود 42 هزار گردشگر در مدارس تهران اسکان یافتند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۳۳۶۴

حدود 42 هزار گردشگر در مدارس تهران اسکان یافتند

محسن بهارلو روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آمار اسکان گردشگران نوروزی در مراکز اقامتی فرهنگیان شهر تهران نسبت به نوروز سال قبل 6 درصد افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: این تعداد گردشگر در قالب 11 هزار و 505 خانوار در مراکز اقامتی دائم و موقت فرهنگیان شهر تهران اسکان داده شدند.
بهارلو گفت: درمجموع 99 هزار و 401 هزار نفرروز در ایام تعطیلات نوروز از امکانات مراکز اسکان(مدارس و خانه های معلم) شهر تهران استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: یک هزار و 294 کلاس درس در قالب 124 مدرسه در شهر تهران برای اسکان فرهنگیان (پرسنل آموزش و پرورش) آماده شده بود.
وی اظهار کرد: همچنین 16 مرکز اسکان دائم(خانه های معلم) نیز برای اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروز آماده سازی و تجهیز شده بود.
به گفته وی، مراکز اسکان فرهنگیان شهر تهران نوروز 96 میزبان بیش از 95هزار نفرروز مسافر فرهنگی بودند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7245**1625
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال آموزش و پرورش ایام تعطیلات نوروز تعطیلات نوروز شهر تهران معلم موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری

بهنام اسماعیلی با اشاره به انتشار نامه‌ای در فضای مجازی با موضوع توقف توزیع شیر در شهرستان فارسان، اظهار داشت: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در شهرستان فارسان نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا مسئولان بررسی‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی، شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه برداری، بررسی و سپس توزیع می‌شود.

اسماعیلی اظهار داشت: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز بر فرآیند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید

توزیع شیر پاستوریزه در مدارس ابتدایی چهارمحال و بختیاری

وی گفت: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و از امروز نیز توزیع شیر در شهرستان فارسان از سر گرفته شد.

اسماعیلی ادامه داد: تا کنون هیچ مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش آموزان مطلوب است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند؛ امکان اسکان ۵ میلیون زلزله زده وجود داد؟
  • ۱۲۸۳ خدمت پزشکی در مراکز جامع سلامت خمین ارائه شد