Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نخعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افزون بر 300 فرهنگی سیستان و بلوچستان در قالب 17 گروه جهادی در این طرح مشارکت داشتند.
وی ایجاد فضای مطلوب مطالعاتی، دسترسی دانش آموزان به دبیران مجرب، آشنایی فراگیران با مهارتهای مطالعه و ایجاد عدالت آموزشی در تعطیلات نوروزی را از مهمترین اهداف برگزاری این طرح ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برگزاری آزمون های آزمایشی و کلاس های آموزشی، رفع اشکالات درسی، جمع بندی، تست و بررسی نقاط ضعف دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری اعتکاف علمی است.
وی بیان کرد: اعتکاف علمی فرصتی طلایی برای دانش آموزان است تا بتوانند فارغ از شلوغی های محیط منزل در تعطیلات نوروز به مطالعه و مرور دروس خود بپردازند و خود را برای امتحانات و آزمون 97 آماده کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان پرهیز از برنامه ها و کارهای بیهوده و تکراری را ضروری دانست و افزود: سیستم پویا و خلاق، روزمرگی و فرسودگی را نمی پذیرد بلکه طراحی سنجیده و فکورانه را می طلبد.
نخعی نیاز امروز جامعه را انسان های اخلاق گرا، کارآمد، با درک دیگران و فهم از شرایط و محیط پیرامون ذکر کرد و گفت: مدرسه ای کار آمد است که بتواند با دانش آموزان و جامعه ارتباط مطلوب و تنگاتنگ داشته باشد.
به گزارش ایرنا، استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 95 با 19 شهرستان افزون بر 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت دارد.
هم اینک بیش از 620 هزار دانش آموز در 6 هزار و 300 مدرسه سیستان و بلوچستان تحصیل می کنند و 36 هزار و 700 فرهنگی نیز سکان دار تعلیم و تربیت در این استان هستند.
7316**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال اخلاق استان سیستان و بلوچستان تعطیلات نوروز سیستان و بلوچستان کلاس های آموزشی موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان

 عمره گزاران استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • نقش مهم معلمان در ساختن آینده جامعه
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد