Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@07:47:20 GMT

خروج حدود ۴ هزار فرد مسلح از «غوطه شرقی» تا به امروز

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۳۶۳۲

مرکز روسی نظارت بر آشتی سوریه اعلام کرد که از زمان آغاز آتش بس انسانی در غوطه شرقی تاکنون حدود 4 هزار فرد مسلح از این منطقه خارج شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، مرکز روسی نظارت بر آشتی سوریه از خروج هزاران تَن از افراد مسلح از غوطه شرقی خبر داد.

بر اساس این گزارش، مرکز روسی نظارت بر آشتی سوریه اعلام کرد که از زمان آغاز آتش بس انسانی در غوطه شرقی تاکنون حدود 4 هزار فرد مسلح از این منطقه خارج شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز همچنین اعلام کرد که افسران روسی با تلاش های خود موفق شدند شماری از گروگان هایِ در نزد گروه های مسلح در شهر دوما را آزاد کنند.

مرکز روسی نظارت بر آشتی سوریه همچنین تصریح کرد: در حال حاضر شهروندان سوری همچنان به روند بازگشت به شهرهای آزاده شده محل سکونت خود در غوطه شرقی ادامه می دهند.

این مرکز تأکید کرد: دولت سوریه نیز به مرکز روسی نظارت بر آشتی روسیه در زمینه پاکسازی مناطق مسکونی از بمب های کار گذاشته شده کمک می کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رازهای آشتی ایران و عربستان به روایت الجزیره قطر

بازدید 17 زمان قابل توجهی از آشتی ایران و عربستان و حرکت به سمت عادی سازی روابط سیاسی می‌گذرد و شواهد نشان می‌دهد گام‌هایی در این مسیر برداشته شده است اما چه شد که عربستان با وساطت چین با ایران از سر صلح وارد شد. گزارش الجزیره قطر درباره رازهای آشتی ایران و عربستان را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • رازهای آشتی ایران و عربستان به روایت الجزیره قطر
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • تحول از مجلس سنتی به نوین از مجلس یازدهم تا دوازدهم
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت