Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:32:46 GMT

اسکان ۴۰ هزار نفر مسافر نوروزی توسط شهرداری خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۳۷۴۴

اسکان ۴۰ هزار نفر مسافر نوروزی توسط شهرداری خرم‌آباد

خرم‌آباد- شهردار خرم‌آباد از اسکان ۴۰ هزار نفر مسافر نوروزی توسط شهرداری خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید رشیدی در شورای اداری لرستان در سخنانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری خرم‌آباد در ایام نوروز اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های توجیهی نحوه برخورد با مسافران و مراجعین به کمپ‌های نوروزی یکی از این اقدامات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نصب بیش از ۲۰۰ تخته چادر در سطح پارک‌های خرم‌آباد برای اسکان مسافران نوروزی گفت: بخشی از این چادرها توسط هلال‌احمر تأمین‌شده بود.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اختصاص هیتر، زیرانداز و پتو به‌صورت رایگان در بین مسافران نوروزی بیان داشت: نصب تبلیغات در سطح شهر برای مسافران نورزی و در مبادی ورودی استان، نصب ۱۰۰ بنر خوشامدگویی و تبلیغ اماکن در سطح شهر، توزیع ۲۵ هزار نقشه باکیفیت بالا در سطح شهر و در اماکن مختلف، چاپ پنج هزار ویژه‌نامه نوروزی و ... از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

رشیدی با اشاره به اینکه درزمینهٔ نظافت شهر و خدمات آتش‌نشانی در مبادی ورودی و کمپ‌ها نیروهای آتش‌نشانی حضور داشتند گفت: ۷۰ نفر از نیروهای شهرداری به‌صورت شبانه‌روزی در کمپ‌ها حضور داشتند.

وی همچنین از اجرای برنامه‌های شاد در کمپ‌ها، راه‌اندازی شبکه‌های «وای فای» و اینترنت رایگان در کمپ‌های نوروزی، اسکان ۴۰ هزار نفر تا روز سیزدهم فروردین در خرم‌آباد خبر داد.

شهردار خرم‌آباد از رضایتمندی ۹۵ درصدی مسافران از خدمات شهرداری خبر داد و گفت: ضریب ماندگاری مسافران در نیمه اول ۳.۲ روز بود و در کل ۲.۷ روز بوده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز

 علیزاده گفت: پایانه مرزی نوردوز در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ شاهد تردد ۱۰ هزار و ۳۰۰ دستگاه وسایل نقلیه سنگین باری بود که این آمار ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ افزایش داشت.

 علیزاده اظهار کرد: فروردین‌ماه امسال از این پایانه مرزی بیش از ۴ هزار کامیون ایرانی و بیش از ۶ هزار کامیون خارجی تردد کرد.

 علیزاده گفت: در این مدت ۴۱ هزار و ۸۰۰ مسافر نیز از این پایانه تردد کردند که ۱۲ هزار و ۵۰۰ مسافر ایرانی و ۲۹ هزار و ۲۵۰ مسافر خارجی بودند.

وی گفت: میزان تردد مسافر در فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر محسوسی نداشت.

علیزاده ادامه داد: در این مدت بیش از ۳۰۰ دستگاه اتوبوس ایرانی هم از این پایانه مرزی تردد کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی افزود: در فروردین‌ماه امسال مجموع تناژ محمولات ترانزیتی و وارداتی و صادراتی از این پایانه مرزی ۱۱۷ هزار و ۵۰۰ تن بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۷ شهرداری استان اردبیل ارتقای درجه پیدا کرد
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان عملیاتی خواهد شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند