Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مریم شیرمستی مسئول کمیته تغذیه هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: این دوره چهار روزه است و ۴۰ ساعت زیر نظر هیات ورزش همگانی استان برگزار شد که هدف از برگزاری ارتقا آگاهی مربیان ا ز نظر تغذیه بود.
آشنایی با گروه های غذایی و تغذیه سالم تغذیه در بدن سازان ، قبل حین و بعد از ورزش زمان بلوغ آب رسانی به بدن استحکام مفاصل و عظله سازی از مباحث عنوان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  انتهای پیام/پ   تغذیه ورزشی بانوان  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تغذیه ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل ظرفیت‌های ورزشی یزد برای اسکان اضطراری مهمانان نوروزی

ایسنا/یزد مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از آمادگی کامل ظرفیت‌های در اختیار این دستگاه اجرایی برای استفاده جهت اسکان مهمانان نوروزی در مواقع مورد نیاز خبر داد.

«زهیر حاجی حسینی» در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: در نشست‌های ستاد خدمات سفرهای نوروزی یزد که با ریاست استاندار محترم برگزار شد، بر لزوم آگاهی و آمادگی مجموعه‌های ورزشی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان برای استفاده مسافران نوروزی در مواقع مورد نیاز تاکید شد.

وی افزود: در همین راستا تمام ظرفیتهای این اداره کل با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و احتمال نیاز به این ظرفیت‌ها در جریان ایام تعطیلات نوروز در امادگی کامل و ۱۰۰ درصدی قرار دارد.

حاجی حسینی ابراز امیدواری کرد: با تدابیر اندیشیده شده از سوی بخش‌های مختلف استان بتوانیم سفر خاطره‌انگیزی را برای مهمانان نوروزی رقم بزنیم و قطعاً مجموعه ورزش و جوانان استان نیز در کنار سایر مجموعه‌ها برای این مهم تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل ظرفیت‌های ورزشی یزد برای اسکان اضطراری مهمانان نوروزی
  • یک فدراسیون ورزشی منحل شد
  • شیرینی «حجاب» روی سکوی قهرمانی جهان
  • تجلیل از کمیته‌های برتر هیات آمادگی جسمانی و تندرستی استان ایلام
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد آموزش هنر در بوشهر
  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام رمضان مشهد پرشورتر از گذشته
  • ثبت نام ۹۰ هزار نفر رشته در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت
  • برگزاری نخستین نشست کمیسیون مربیان فدراسیون‌های ورزشی
  • اعلام شرایط شرکت در آزمون جذب معلم ورزش
  • برگزاری بیش از ۴۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان در شهرستان خلخال