Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@13:40:27 GMT

توقیف خودرو های هنجارشکن در ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۳۷۸۳

توقیف خودرو های هنجارشکن در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، سرهنگ محمدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت: 31 دستگاه از خودروهایی که در طول ایام نوروز با حرکات ناهنجار خود باعث بی نظمی ترافیکی و تضییع حقوق شهروندی در شهر رشت می شدند، از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی توقیف شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی به صورت شبانه روزی با آن عده از رانندگانی که با عدم رعایت قوانین و مقررات و رانندگی تهاجمی قصد داشتند امنیت و آرامش دیگران را سلب نمایند برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه خودروهای هنجارشکن تا پایان تعطیلات توقیف بودند، از از شهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از خطر آرامش را به یکدیگر هدیه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان ایام نوروز پلیس راهنمایی و رانندگی حقوق خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۳۱۵ هزار نفر از مراکز گردشگری ناژوان در نوروز ۱۴۰۳

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: نزدیک به ۳۱۵ هزار نفر در ایام نوروز ۱۴۰۳ از مراکز گردشگری ناژوان بازدید کردند و میزان رشد بازدید در سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل در مراکز یاد شده حدود ۲ تا ۳۰ درصد بوده است.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بازه زمانی بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا بیست‌وچهارم فروردین ۱۴۰۳ همزمان با فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان برای نوروز ۱۴۰۳ و ایام مصادف با عید سعید فطر بیش از ۳۱۴ هزار و ۶۳۰ بازدید از مراکز گردشگری تحت عملکرد مدیریت ناژوان شهری اصفهان در قالب طرح گردشگری ناژوان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان صورت پذیرفت.

وی افزود: براساس داده‌های جمع‌آوری شده مراکز گردشگری باغ پرندگان با بیش از ۱۳۰ هزار نفر بازدید، آکواریوم ناژوان با نزدیک به ۱۱۲ هزار نفر بازدید و در ادامه به ترتیب اولویت مرکز گردشگری باغ خزندگان، باغ گیاهان گرمسیری، موزه صدف‌ها و حلزون‌های دریایی و باغ نورانی گل رز در عرصه ناژوان اولویت بازدید شهروندان و گردشگران در این ایام بوده است.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: میزان رشد بازدید در سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل در مراکز یاد شده حدود ۲ تا ۳۰ درصد بوده است.

قائلی گفت: در این مدت با توجه به همزمانی با ایام ماه مبارک رمضان، شب‌های قدر و شهادت امام علی (ع) که لاجرم به دلیل رعایت شئون و حرمت این روزها تصمیم گرفته شد نسبت به کاهش زمان فعالیت و عدم بازگشایی اقدام شود، سعی بر این شد سایر روزها با افزایش ساعت بازدید و ادامه ارائه خدمت تا پاسی از شب، نسبت به جلب رضایت شهروندان و گردشگران و ایجاد امکان تفریح و نشاط مردم نقش آفرینی و تکریم مراجعه‌کنندگان صورت پذیرد.

کد خبر 744198

دیگر خبرها

  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز
  • صفر تا صد برخورد با بی‌حجابی در خودرو ۱۴۰۳ + لیست پارکینگ‌ها و شرایط جریمه
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان
  • قوانین و مقررات ساخت‌وساز در شمال
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • توقیف خودرو با بیش از ۴۰ میلیون تومان خلافی در جاده‌های استان
  • بازدید ۳۱۵ هزار نفر از مراکز گردشگری ناژوان در نوروز ۱۴۰۳
  • لزوم برخورد قانونی با هنجارشکنان و ناقضان مقررات ورود زنان به ورزشگاه