Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:32:51 GMT

بودجه۹۷ شهرداری قدس نسبت به ادوار گذشته متفاوت است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۴۰۰۴

بودجه۹۷ شهرداری قدس نسبت به ادوار گذشته متفاوت است

قدس- شهردار قدس گفت: بودجه۹۷ شهرداری قدس نسبت به ادوار گذشته متفاوت است.

مسعود مختاری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اعتبارات و بودجه سال ۹۷ در این شهرستان اظهار داشت: بودجه در نظر گرفته‌شده شهرداری قدس در سال ۹۷  از نظر کمی و کیفی در طول ادوار گذشته بی‌سابقه و متفاوت است.

مختاری بیان داشت: تحقق این بودجه در گرو همدلی و وفاق همه مجموعه این شهرداری به‌ ویژه مدیران مناطق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اهتمام و تلاش مدیران مناطق در وصول عوارض و درآمدهای شهرداری و نیز فعال‌شدن کمیسیون‌های ماده ۱۰۰، ماده ۷۷ و بند ۲۰ در راستای وصول مطالبات شهرداری و پیگیری اخذ حقوق قانونی شهروندان در قالب برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده و تأمین منابع مالی ما را در جهت تحقق اهداف از پیش تعیین‌ شده یاری خواهد کرد.

شهردار قدس بر تشکیل جلسات مستمر کمیته درآمد توسط حوزه معاونت مالی تأکید کرد و اظهار داشت: برگزاری این جلسات صرفاً در شهرداری مرکزی کارساز نخواهد بود و باید به صورت دوره‌ای در مناطق، حوزه خدمات شهر و سازمان‌های تابعه شهرداری انجام شود تا مسائل و مشکلات شهری به صورت اختصاصی در مناطق پیگیری و دنبال شود.

مختاری در پایان بیان کرد: دقت در انجام هزینه‌ها و انضباط مالی بیش از گذشته در شهرداری این شهرستان مورد توجه قرار گیرد به گونه‌ای که باز خورد و نتایج حاصل از آن قابل لمس و مشاهده باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۲۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۸ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۵۶ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر ۲ هزار و ۳۰۱ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارندگی‌های بی سابقه در استان یزد
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • نمایش متفاوت شهاب زاهدی نسبت به پرسپولیس؛ پس چرا در تیم شما نمی‌زد؟
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند