Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی با بیان اینکه اکران فیلم‌ها تا پایان نوروز ادامه دارد گفت: فیلم "به وقت شام" با فروش ۲۵ میلیون و ۸۰۹ هزار تومان و ۳ هزار و ۹۵۰ تماشاچی در سینماهای بیرجند و قاین پرفروش‌ترین فیلم بود. ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حمید غلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فیلم "به وقت شام" بیشترین میزان فروش نوروز امسال را در سینماهای بیرجند و قاین به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فیلم "به وقت شام" با فروش بیش از 25 میلیون و 809 هزار تومان و با 3 هزار و 950 تماشاچی پرفروش‌ترین فیلم اکران شده در ایام نوروز بوده است.

سرپرست اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: بعد از فیلم "به وقت شام" پرفروش‌ترین فیلم "مصادره" بود که با 14 میلیون و 918 هزار تومان و با 2 هزار و 334 تماشاچی بیشترین فروش را به خود اختصاص داد.

غلامی افزود: فیلم "لاتاری" با 10 میلیون و 909 هزار تومان و با دو هزار و 35 نفر تماشاچی، فیلشاه با بیش از 4 میلیون و 476 هزار تومان با 686 نفر تماشاچی و لونه زنبور با 3 میلیون و 786 هزار تومان و با 785 نفر تماشاچی در جایگاه‌های بعدی فروش قرار دارند.

وی اظهار داشت: اکران فیلم‌ها تا پایان فروردین ادامه دارد و افرادی که تمایل به دیدن این فیلم‌ها دارند می‌توانند برای تهیه بلیط فیلم‌های سینما بهمن به سایت www.cinematicket.org و برای تهیه بلیط‌ فیلم‌های نوروزی سینما فردوسی فقط به صورت حضوری مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند

هوای شهرهای خراسان جنوبی دوباره بارانی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی، جواد نخعی اظهار کرد: بر اساس نقشه ها، داده ها و تصاویر ماهواره ای از روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت تا سه شنبه در غالب نقاط جو نسبتاً ثابت و پایدار و افزایش دمای هوا را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: از اواخر دوشنبه به تدریج افزایش ابر رخ می دهد و رگبار و رعد و برق قابل پیش بینی است.

سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از روز سه شنبه تا نج شنبه جو استان ناپایدار می شود و باد و گردوخاک و رگبار و رعد و برق نیمه شمالی استان را در بر می گیرد و در شهرهای سربیشه، درمیان و زیرکوه وقوع رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

کد خبر 750888

دیگر خبرها

  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی