Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@06:14:46 GMT

افزایش 66 درصدی  بازدید از غار علیصدر

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۴۵۳۶

افزایش 66 درصدی  بازدید از غار علیصدر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مسعود ملکی، معاون گردشگری شرکت سیاحتی غار علیصدر همدان با بیان اینکه افزایش گردشگر داخلی را راهکاری برای کاهش سفرهای خارجی و جلوگیری از خروج ارز در کشور دانست و گفت: رشد گردشگر داخلی به نوعی جهاد اقتصادی و حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی و معرفی خدمات ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رویداد همدان 2018 و انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا، مصاحبه ها و اطلاع رسانی های انجام شده و همکاری مطبوعات و رسانه ها کمک کرد تا در نوروز 97 رشد چشمگیر گردشگری در استان همدان رقم بخورد و بیشتر از میانگین رشد گردشگر در سطح کشور باشد.

معاون گردشگری شرکت سیاحتی غار علیصدر همدان با بیان اینکه برای افزایش رضایتمندی گردشگران نوروزی، برنامه های فرهنگی در محوطه علیصدر اجرا شد،افزود: در این چارچوب ویژه برنامه های نوروزخوانی تدارک دیده شد که با استقبال خوب مسافران روبرو است.

گفتنی است؛ طبق آخرین آمار اعلام شده از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، بیش از 101 هزار نفر در تعطیلات نوروز امسال از غار علیصدر همدان دیدن کردند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

انتهای پیام/ب

66 در صد بازدید از غار علیصدرافزایش یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به گردشگر گرفتار در پل خدا آفرین بازفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: با دریافت خبری مبنی بر گرفتار شدن یک گردشگر در پل خدا آفرین روستای گزستان در شهرستان کوهرنگ به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای بازفت به محل حادثه اعزام شدند.
مثنوی ادامه داد: نیرو‌های امدادی پس از انجام کمک‌های اولیه و اکسیژن تراپی، مصدوم را به مرکز درمان بستر بازفت منتقل کردند و این عملیات در ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • امدادرسانی به گردشگر گرفتار در پل خدا آفرین بازفت
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد