Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار و اعضاء شورای تامین به مناسبت فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت با حضور در دفتر امام جمعه سنقروکلیایی با ایشان دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سهیل سنقر، امروز فرماندار و اعضاء شورای تأمین به مناسبت فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت با حضور در دفتر امام جمعه سنقروکلیایی با ایشان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سنقرو کلیایی در دیدار با فرماندار و اعضاء شورای تامین شهرستان ضمن تشکر از حضور آنها و تبریک سال جدید، اظهار امیدواری کرد مسئولین با تلاش، محبت، صمیمیت، همکاری و وحدت در مسیر تحقق شعار امسال گام بردارند تا سال پربار و پربرکتی پیش رو داشته باشیم.

 

حجت الاسلام صفدری افزود: اگر هر فردی در هرمجموعه ای که مسئولیت دارد، وظایف خودرا به بهترین نحو ممکن انجام دهد، شاهد اصلاح تمامی امور در سطح شهرستان خواهیم شد.

 

وی خود داری از هرگونه حرکت ها، مواضع و رفتارهایی که موجب تنش و تفرقه و اختلاف در شهرستان می شود را مورد تاکید قرارداد و گفت: اگر از کمبودها و کاستی های یکدیگر به خاطر مسائل بزرگتر چشم پوشی کنیم این کشتی انقلاب با سرعت بیشتری به مسیرخود ادامه خواهد داد.

 

فرماندار سنقرو کلیایی هم با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری گفت: همه ما مکلف هستیم با بهره گیری از تمام توان، ظرفیتها و امکانات در راستای تحقق شعار امسال گام برداریم.

 

محمد ناصر معصومی زاده، همدلی، هم افزایی، برادری و با هم بودن را لازمه خدمتگذاری به نظام و مردم دانست.

 

وی اولویت شهرستان را بعد از مسئله مهم امنیت، ایجاد اشتغال و رونق تولید و فقر زدایی در روستاها عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند به همراه مدیر اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران شهرستان با حضور در معدن ذغالسنگ داربیدخون ضمن تبریک هفته کار و کارگر، با اهدای گل به كارگران سختکوش این معدن، روز كارگر را به آنها تبريک گفت.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند با بيان اينكه سخت ترین حرفه دنیا کار در معدن است، گفت: متاسفانه صنعت زغال‌سنگ با توجه به پیشینه ای که در ایران، استان کرمان و شهرستان زرند دارد در این چند ساله با رکود روبرو شده است و متولیان این مجموعه معدنی باید با یک چاره اندیشی اصولی به فکر برون رفت از این بحران باشند. 

وی افزود: کارگران معادن به عنوان پيشانی توليد، نقش مهمی در چرخه اقتصاد و توليد كشور دارند؛ اما در برخی از معادن شاهد کم توجهی به این قشر زحمتکش و سختکوش در دریافت مطالبات به حق آن ها هستیم که در این خصوص تذکرات لازم به پیمانکاران مربوطه یادآور شده است و قطعا در صورت ادامه روند تخلفات برخورد لازم و قاطع صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند