Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگیری سارق حرفه ای سیم برق در اسلام آبادغرب و به دام افتادن قاتل فراری پس از ۴ سال در کرمانشاه از اقدامات خوب و مهم نیروی انتظامی استان کرمانشاه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بهروز سرتیپ نیا در گفتگو با اسلام آباد خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان اسلام آبادغرب، بررسی موضوع با هدف کشف این سرقت ها در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی بخش حمیل و کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور پررنگ و اثربخش پلیس و هدفمندسازی گشت های انتظامی، ردپای سارق حرفه ای توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان شناسایی و سرانجام وی به دام پلیس افتاد.

سرهنگ سرتیپ نیا در ادامه گفت: این سارق حرفه ای که از سارقان سابقه دار در امر سرقت سیم برق است در بازجویی های پلیسی و در مواجهه با مدارک و مستندات به ارتکاب 13 فقره سرقت سیم کابل و سیم برق در شهرستان اسلام ابادغرب اعتراف کرد.  

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام ابادغرب یاداور شد: این متهم پس از تحویل به مقام قضائی با قرار وثیقه مناسب روانه زاندان گردید.

وی در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، گفت: این تعامل باعث می شود فضای ناامنی برای سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی و در مقابل فضایی امن تر در جامعه برای اقشار مختلف مردم بوجود آید.

 

قاتل فراری پس از ۴ سال در کرمانشاه به دام پلیس افتاد

 

به گزارش اسلام آباد خبر،  سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: شخصی در سال ۹۳ در شهرستان دالاهو همسر خود را به دلیل اختلافات شخصی به قتل رساند و سپس متواری شد.

 

وی با بیان اینکه پس از وقوع این جرم ماموران انتظامی شهرستان دالاهو رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند، افزود: ماموران در نهایت به واسطه اقدامات اطلاعاتی محل اختفای متهم را در یکی از استان های مرکزی کشور شناسایی و روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.  

 

معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه یادآور شد: متهم در مواجهه با مستندات غیر قابل انکار به جرم خود اعتراف کرد و به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت.

 

سرهنگ آمویی تاکید کرد: نیروی انتظامی با اقتدار تمام با کسانی که جان و مال مردم را تهدید کنند برخورد خواهد کرد و به صورت مستمر شناسایی و دستگیری متهمان را دنبال می کند.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند