Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@03:32:51 GMT

کاهش ۳۱ درصدی تصادفات فوتی در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۵۴۴۱

کاهش ۳۱ درصدی تصادفات فوتی در قزوین

قزوین- رئیس پلیس راه استان قزوین از کاهش ۳۱ درصدی تعداد تصادفات فوتی از آغاز رزمایش ترافیکی تا پانزدهم فروردین ماه ۱۳۹۷ خبر داد.

سرهنگ نصرالله بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش پلیس راه استان و دستگاه های امدادی از آغاز رزمایش ترافیکی تا پانزدهم فروردین ماه ۱۳۹۷ با توجه به افزایش تردد خودرو در محور های مواصلاتی استان شاهد کاهش ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ دردصدی مجموع تصادفات در استان بودیم.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد متوفیان ۴۴.۴ درصد، تعداد مجروحان ۱۰ و تعداد تصادفات فوتی ۳۱ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان اذعان داشت : از آغاز رزمایش ترافیکی نوروز ۹۷ تا پانزدهم فروردین ماه ۱۳۹۷ تعداد ۲۱ میلیون و ۲۰۹ هزار خودرو توسط سامانه های اداره حمل ونقل در محور های استان به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۶ (۲۲.۲ ) درصد افزایش تردد را شاهد بودیم.

بیگلری تصریح کرد : در این مدت ۳۷ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت در جایگاه های سوخت استان عرضه و در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۶ افزایش ۱۶.۳ درصدی را نشان می دهد.

رئیس پلیس راه استان در پایان از همکاری هموطنان با پلیس راه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در سفرهای نوروزی و همچنین از تلاش های شبانه روزی دستگاه های امدادی در این رزمایش تقدیر و تشکر کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال

سردار محمد قنبری به تشریح اقدامات و عملکرد نوروزی پلیس آگاهی در سراسر کشور پرداخت و اظهار داشت: این پلیس از مدت‌ها پیش در حوزه های ماموریتی مربوطه برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را برای تامین امنیت و آسایش شهروندان در اقصی نقاط کشور به ویژه شهرهای مسافر خیز در نوروز امسال ارائه داد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به معاونت مبارزه با سرقت گفت: وقوع مجموع سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۲ درصد کاهش داشته است.

وی بهترین عملکرد کشف را مربوط به سرقت خودرو با دستیابی به شاخص ۱۱۴ درصد عنوان کرد و افزود: در این بازه زمانی بیش از ۵۶ درصد از مجموع سرقت‌ها در کشور مربوط به سرقت‌های خرد و بیش از ۴۰ درصد نیز مربوط به سرقت‌های مهم است که در مجموع آمار این سرقت‌ها کاهش تاثیرگذاری به همراه داشته است.

سردار قنبری اظهار داشت: در همین مدت، کشفیات جرایم سرقت به میزان ۶.۳۲ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در مجموع به طور میانگین ۷۰ درصد از سرقت‌های اعلامی کشف شده است، گفت: در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل در ۳۳ استان کشور شاهد افزایش کشفیات همچنین کاهش وقوع این بزه بوده‌ایم.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: اعزام به موقع تیم‌های پلیس به منظور بررسی صحنه‌های مختلف جرایم علیه اموال و افراد، تعیین پیشینه متهمان و مجرمان همچنین در راستای کنترل مجرمان سابقه دار، پالایش و معرفی مشخصات تعداد کثیری از مجرمان سابقه دار با چهار فقره سابقه سرقت به بالا به پلیس آگاهی تهران بزرگ برای واگذاری پابند الکترونیکی در ایام نوروز از اقدامات بسیار مهم مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی بوده است.

وی گفت: طبق گزارش‌ها، در مجموع جرایم جنایی نیز بیش از ۲۳ درصد وقوع این نوع جرایم نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است که در مقابل کشفیات نیز به میزان ۹.۴ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه مجموع دستگیری های این پلیس در ایام یادشده بیش از ۹ درصد افزایش داشته است، افزود: در مجموع جرایم جعل و کلاهبرداری نیز شاهد کاهش سه درصدی وقوع و افزایش ۳۵ درصدی کشفیات بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن آماده باش کامل در این ایام همه تلاش خود را برای برقراری امنیت به کار بستند، خاطرنشان کرد: اجرای طرح ها و افزایش گشت های ویژه پلیس آگاهی، کنترل موثر و دستگیری سارقان سابقه دار، حرفه ای و خطرناک، تسهیل رسیدگی به پرونده سرقت از مسافران، برگزاری مراسم افتتاحیه سیستم ضد سرقت (ردیاب هوشمند خودرو)، بازدید از آخرین روند اجرای طرح پایش هوشمند الکترونیکی مجرمان سابقه دار و حرفه ای از استان های البرز، غرب استان تهران و تهران بزرگ از دیگر اقدامات پلیس آگاهی در این ایام بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • بیشترین تصادفات فوتی شهر تهران در بزرگراه آزادگان رخ می دهد
  • ثبت ۵۶۳ فوتی در تصادفات استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • کاهش ۴۳ درصدی تصادفات نوروز امسال در مقایسه با پارسال در خوزستان
  • سهم عجیب ۹۶ درصدی رانندگان با تجربه در تصادفات! / رانندگان تازه کار سهم صفر درصدی در تصادفات نوروزی داشتند!