Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@16:02:55 GMT

اقامت 3 میلیون و 200 هزار نفر شب در بابلسر

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۵۵۸۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ سید علی اسد با بیان اینکه سه میلیون ۲۰۰ هزار نفر شب اقامت مسافران نوروزی در شهرستان بابلسر به ثبت رسید , افزود : در نوروز امسال شهرستان بابلسر با میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی رتبه اول از لحاظ اقامت مسافران را به خود اختصاص داد.      

وی گفت : در این مدت بیش از دو هزار و  ۴۵۷ بازدید و گشت مشترک از مراکز و اماکن اقامتی، پذیرایی، واحدهای صنفی توسط دستگاههای اجرایی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بابلسر تعداد پرونده های ارسالی به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی را ۲۷۴ مورد عنوان کرد و گفت:تعداد ۳۰۴ شکایت مردمی در ایام نوروز ثبت شد.

این مسئول با اشاره به اسکان سه هزار و ۳۳۵خانوار فرهنگی در مدارس بابلسر گفت: ۱۲هزار و ۸۳۶نفر در مدارس بابلسر در ایام نوروز پذیرش شده اند.      

رییس ستاد خدمات سفر شهرستان بابلسر با بیان اینکه بابلسر همواره مقصد اول گردشگری مطرح بوده است اظهار داشت: بالغ بر سه میلیون نفر از مراکز و جاذبه های دیدنی ،اماکن تاریخی و مذهبی این شهرستان بازدید کرده اند.

برای نوروز امسال حدود یکصد هزار تخت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی بوده است که از این تعداد بیش از ۴۰ هزار تخت مربوط به هتل ها، متل ها و مجتمع های اقامتی و بقیه نیز مربوط به خانه مسافر می باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هم اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان درحال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد دو مدرسه به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

رئوف برهانی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر و در حوزه‌ آموزش و پرورش  این شهرستان هزینه شده است.

برهانی، در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

در پایان نشست از اصحاب رسانه تجلیل شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۵ پروژه آموزشی بابلسر نیمه کاره است
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه