Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@04:21:28 GMT

حضور ایران در نمایشگاه کتاب تونس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۵۶۹۴

حضور ایران در نمایشگاه کتاب تونس

تهران - ایرنا - سی و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب تونس از 17 تا 26 فروردین با حضور جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، این دوره از نمایشگاه در 740 غرفه و در سه سالن روز جمعه (17 فروردین) افتتاح می‌شود و الجزایر میهمان ویژه این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در غرفه‌ای به مساحت 45 مترمربع در این دوره از نمایشگاه حضور دارد. 400 عنوان کتاب در حوزه ایران‌شناسی، ادبیات، کودک و نوجوان، آموزش زبان فارسی، هنر و خوشنویسی، آموزش ادبیات عرب و کتابت قران در غرفه ایران به نمایش گذاشته می‌شود.
اجرای ورک شاپ خطاطی در محل غرفه ایران و موسیقی سنتی با حضور هنرمندان ایرانی برنامه‌های حضور موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این دوره است که با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان اجرا می‌شود.
معرفی طرح بورسیه برای ناشران، نویسندگان و مترجمان فعال در حوزه کتاب‌های فارسی، معرفی کتاب‌های طرح «گرنت»، معرفی صنعت نشر ایران به زبان عربی و فرانسه از دیگر برنامه‌هایی است که در غرفه ایران اجرا می‌شود.
فراهنگ ** 7561 **1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نمايشگاه كتاب تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب

رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید براینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر می‌دانیم، گفت: صدا و سیما امسال نیز با تمام توان در خدمت نمایشگاه کتاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیمان جبلی درباره برنامه رسانه ملی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: در ۲ سال گذشته تمام توان رسانه ملی اعم از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و معاونت‌های استانی و سیاسی در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفت.

وی نمایشگاه کتاب را بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر دانست و افزود: برنامه‌های مفصل و متعددی از محل برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) تهران به روی آنتن رفت.

رئیس رسانه ملی اضافه کرد: در استودیوهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز برنامه‌هایی ضبط و یا به‌صورت زنده پخش شد و بر این اساس برنامه‌سازان و همکاران عزیز ما توانستند از نمایشگاه کتاب، سرمایه قابل توجهی برای طول سال فراهم کنند تا در خدمت کتاب، فرهنگ کتابخوانی و تقویت این فرهنگ باشیم.

جبلی گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با عزم و جدیت در نمایشگاه حضور خواهیم یافت؛ هر شبکه متناسب با کارکرد خودش به پوشش رسانه‌ای این رویداد بزرگ فرهنگی خواهند پرداخت.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748987

دیگر خبرها

  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب