Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: این دختر بچه 7 ساله از سوی مرد میوه فروش هدف تجاوز قرار گرفت و مرد شیطان صفت برای پنهان ماندن نقشه اش او را به قتل رساند.

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 9 شامگاه 10 فروردین ماه امسال پدر نگرانی در تماس با پلیس Police از ناپدید شدن دختر 7 ساله اش به نام ندا خبر داد و تیمی از ماموران برای پیدا کردن این دختربچه وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحیقات پلیس مشهد ادامه داشت تا اینکه ساعت 24 همان شب یک کیسه مرموز در یکی از خیابان های شهرک شهید رجایی پیدا شد و زمانیکه رهگذری خود را به نزدیکی کیسه سیاه رفت متوجه جسد دختربچه داخل آن شد.

همین کافی بود تا ماموران با حضور در محل مشاهده کردند دختربچه گمشده به قتل Murder رسیده و عامل جنایت Crime جسد او را در خیابان رها کرده است.

بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک ساک قرمز پلاستیکی و کفش‌های این دختربچه ناپدید شده‌ و دختر 7 ساله برای خرید نان از خانه شده بود که به قتل رسیده است.

عملیات گسترده‌ای آغاز شد و با وجود سرنخ‌های به جا مانده در صحنه جرم Crime تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی ماموریت رسیدگی به پرونده را به دست گرفتند و خیلی زود عامل این جنایت سیاه که مرد میوه فروشی است دستگیر شد.

قاتل شیطان Evil صفت که متاهل و صاحب بچه است پس از دستگیری گفت: دختر بچه را در خیابان دیدم و ناگهان شیطان به سراغم آمد و پس از ربودنش اقدام به آزار و اذیتش کردم و در حالیکه گریه می کرد خواستم تا به کسی حرفی نزد که عنوان کرد به خانواده اش می گوید که با او چه کار کردم به همین خاطر از ترس لو رفتنم او را کشتم و جسدش را در یک کیسه بزرگ گذاشته و در خیابان رها کردم.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی مشهد قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث آزار و اذیت تجاوز خراسان رضوی قتل مشهد عکس مرد دختر بچه مرد شیطان صفت میوه فروش ندا عکس ایران روزنامه حوادث زن فیلم جوان تهران اعدام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصاویری از سیستم لانچ و پرتاب پهپاد ۱۳۶ برای اولین بار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # اسلحه و جنگ افزار ، پهپاد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • انتشار فیلم قمه‌کشی رعب‌آور/ در خیابان‌های ارومیه چه خبر است؟
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • انتشار تصاویری از سیستم لانچ و پرتاب پهپاد ۱۳۶ برای اولین بار
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان