Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@09:46:24 GMT

سنجاب معلول با چرخ راه رفت (فیلم)

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۶۳۰۵

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است

جواد کافی کُندری مسئول حوادث شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: تعجیل و شتابزدگی در کار‌ها مهمترین دلیل وقوع حوادث در حوزه برق بوده و عدم کاربرد تجهیزات ایمنی مناسب عامل دوم شناخته شده است.

او افزود: به کارگیری ابزار و تجهیزات فنی و ایمنی مناسب می‌تواند از بروز حادثه جلوگیری کند و اگر حادثه‌ای هم رخ دهد از شدت آن می‌کاهد و یا حتی ممکن است وقوع آن را به صفر برساند.

مسئول حوادث شرکت توزیع برق خراسان رضوی ادامه داد: برخی از حوادث حوزه برق که از آنها به عنوان «حوادث به خیر گذشت» یاد می‌کنیم گزارش نمی‌شود، اما این حوادث که کسی در آنها آسیب نمی‌بیند نقطه خطر را نشان می‌دهد.

کندری بیان کرد: اگر درس‌های لازم از حوادث ختم به خیر گرفته شود، حوادث جزئی و جدی رخ داده بسیار کاهش خواهد یافت.

او با بیان اینکه تعداد حوادث برق عمومی یا مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است، تصریح کرد: از ۱۵ مورد حادثه رخ داده در این حوزه ۹ مورد برق گرفتگی و «آرک زدگی» فشار متوسط بوده و سایر حوادث به دلیل تصادفات رانندگی یا برق گرفتگی فشار ضعیف رخ داده است.

مسئول حوادث شرکت توزیع برق خراسان رضوی تاکید کرد: لزوم سرمایه گذاری برای اطلاع رسانی خطرات شبکه و تاسیسات در بین آحاد جامعه به خصوص طرح‌های ساختمانی با توجه به این حوادث آشکار است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است