Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:38:20 GMT

معرفی جدیدترین اسپانسر جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۶۶۴۶

معرفی جدیدترین اسپانسر جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال

فیفا جدیدترین اسپانسر رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در کشور روسیه را معرفی کرد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت رسمی کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 فوتبال، راه‌آهن روسیه با اعلام رسمی فیفا به جمع اسپانسرهای محلی جام جهانی 2018 فوتبال پیوست. این قرارداد میان اولگ بلوزیوروف (رئیس راه‌آهن روسیه)، فیلیپ فلاک (مدیر بازرگانی فیفا) و لان داونی (مدیر فروش و بازاریابی استراتژیک فیفا) منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بیانیه رسمی فیفا پس از عقد قرارداد با اسپانسر جدید آمده است: راه‌آهن روسیه نقش مهمی در سازماندهی نقل‌وانتقالات جام جهانی 2018 فوتبال خواهد داشت. هواداران فوتبال در حال حاضر نیمی از ظرفیت 440 هزار نفری قطارها را برای تردد میان شهرهای میزبان جام جهانی 2018 روسیه رزرو کرده‌اند. در مجموع 728 قطار از ساعت افتتاح تا ساعت پایانی این رقابت‌ها در 31 مسیر طولانی فعالیت خواهند کرد.

راه‌آهن روسیه همچنین سازماندهی 31 ایستگاه را در شهرهای میزبان جام جهانی 2018 فوتبال بر عهده خواهد داشت.

جام جهانی 2018 در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال جاری در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

انتهای پیام/

 

R7858/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • (ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • مقایسه جدیدترین شاسی بلند لکسس با سگ! (فیلم)
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟