Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@02:58:31 GMT

پوستر تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی/ عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۶۷۵۰

پوستر تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی/ عکس

خرداد: پوستر فرانسوی «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی، فیلمساز برنده دو جایزه اسکار با بازی خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز رونمایی شد.
به گزارش خرداد به نقل از خبرآنلاین، پوستر فرانسوی تریلر روانشناسانه «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی که فیلمش در افتتاحیه جشنواره کن 2018 هم نمایش داده خواهد شد، رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فیلم در بخش مسابقه جشنواره کن نیز حضور دارد که اقدامی سنت شکنانه به شمار می‌آید. «همه می‌دانند» بعد از مدت‌ها که فیلم افتتاحیه  کن در بخش مسابقه حضور نداشت، در این بخش با دیگر آثار به رقابت می‌پردازد.
«همه می‌دانند» که فیلمنامه آن نیز به قلم اصغر فرهادی است داستان زنی به نام لارا با بازی پنه‌لوپه کروز را روایت می‌کند که از بوینس‌آیرس در آرژانتین برای شرکت در یک جشن خانوادگی به اسپانیا سفر می‌کند. در این گردهمایی خانوادگی رویدادهایی روال زندگی شخصیت‌های داستان را تغییر می‌دهد.
هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن، از تاریخ ۱۸ تا ۲۹ اردیبهشت در شهر ساحلی کن (فرانسه) برگزار خواهد شد.
برچسب ها: اصغر فرهادی ، همه می‌دانند ، جشنواره فیلم کن

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن

به گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که بنا به تصمیم مسئولان بالا دستی جایگاه بانوان در این مسابقه به هواداران پرسپولیس واگذار شده، اعضای روابط عمومی این باشگاه با انتشار یک پوستر خاص پیام خود را به علاقه‌مندان زن تیمشان رساندند.

در این پوستر نمایه‌ای از ساکت الهامی سرمربی نساجی به چشم می‌خورد که تصویری از زن هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی، روی آن کلاژ شده است. این یک مسابقه حساس برای هر دو تیم در بالا و پایین جدول است که نتیجه آن از هر نظر تاثیر بسیاری بر رقابت‌های لیگ برتر خواهد گذاشت. از ساعت ۱۸:۱۵ تا ساعت ۲۱ هیجان این مسابقه در ایران حرف اول خواهد بود.

کد خبر 849617 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم