Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:38:42 GMT

لیگ برتری شدن ال‌مازنو به اما و اگر نیاز ندارد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۶۷۸۸

در پایان هفته سی ام رقابت‌های لیگ یک تیم خونه به خونه و نساجی مازندران در شرایط بسیار خوبی به سر می برند و احتمال لیگ برتری شدن آنها در دستان خودشان است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جالبی که می تواند در فصل جاری لیگ یک رقم بخورد، صعود تیم های مازندارنی به رقابت های لیگ برتر است؛ اتفاقی که 13 سال از آن سپرس شده و در این مدت هیچ تیمی از استان مازندران که یکی از منطقه های فوتبال خیر فوتبال کشور است و فوتبالیست های مطرحی نیز در تیم ملی فعلی دارد، موفق به انجام این مهم نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما در فصل جاری لیگ یک دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندارن در حال بر هم زدن این معادله هستند و احتمال اینکه یکی از این دو تیم لیگ برتری شود، بسیار زیاد است. شاگردان اسکوچیچ در پایان هفته سی ام به اختلاف سه امتیازی با صدر رتبه دوم را در اختیار دارند و پایین تر از آنها در رتبه چهارم شاگردان جواد نکونام حضور دارند که با اختلاف 6 امتیازی نسبت به صدر و در پیش بودن بازی‌های رو در رو با نفت مسجد سلیمان و فجرسپاسی می توانند سرنوشت خود را در دست بگیرند.

 

 


با تمام این تفاسیر و آمادگی بسیار بالایی که دو تیم مازندرانی در رقابت های لیگ یک این روزها و هفته ها از خود نشان می دهند، در صورت پیروزی نساجی مازندارن برابر فجرسپاسی و نفت مسجد سلیمان و همینطور نتیجه گیری خونه به خونه در مقابل تیم هایی که هیچ کدام شانسی برای صعود ندارند، احتمال لیگ برتری شدن دربی ال مازنو در لیگ برتر سال آینده بسیار زیاد است.


البته باید منتظر ماند و دید که در 4 دیدار آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت چه تیم هایی فرصت حضور در لیگ برتر را برای خود فراهم می کنند.

 

 

خونه به خونه دسته یک نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی، تیم چلسی موفق شد با کسب برتری 1 بر 0 خانگی در برابر کریستال پالاس، برای چهارمین بار در لیگ برتر انگلیس و پنجمین بار در تاریخ فوتبال انگلستان قهرمان شود. ادن هازارد، زننده تک گل تیم ژوزه مورینیو در این مسابقه بود.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • سالانه ۱۸۰ هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کل کشور است
  • نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم