Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، چند روز پیش بود که خبر آمد حنیف عمران زاده به بازی با استقلال نمی رسد چراکه داود مهابادی او را از تیم کنار گذاشته است.

با این حال مهابادی در واکنش به این اتفاق گفت: من بازیکنی را از تیم کنار نگذاشتم. فقط عمران‌زاده با باشگاه قطع همکاری کرد. او بعد از دو هفته به من گفت که مصدومیتش تشدید شده است و مادرش هم بیمار است و می‌خواهد پیش مادرش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمران زاده از فصل قبل که از استقلال کنار گذاشته شد، در تیم های خونه به خونه، صبای قم و سیاه جاماگان بازی کرد که در هیچ کدام از این تیم ها روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال حنیف عمران زاده سیاه جامگان داود مهابادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است. 

تلاشِ پلیس در محیط‌هایِ ورزشی صِرفا تامینِ امنیتِ تمامیِ عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد