Web Analytics Made Easy - Statcounter


بازیگر سرشناس بالیوود از سوی دادگاهی در هند برای شکار غزال هندی به پنج سال زندان محکوم شد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از نیوز، شکار غزال کمیاب هندی در سال ۱۹۹۸ موجب شد تا دادگاهی در هند امروز سلمان خان را به زندانی پنج ساله محکوم کند. در حالی که دیگر بازیگران همراه وی شامل سیف‌علی خان، تبو، سونالی باندور و نیلام کوتاری بی‌گناه شناخته شده‌اند یک انجمن حمایت از حیوانات اعلام کرده قصد دارد دادخواستی برای مجرم شناخته شدن آنها نیز ارایه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمان خان کشتن دو غزال هندی را در جریان تیراندازی در دهکده‌ای در کنکانی در ۲-۱ اکتبر ۱۹۹۸ تکذیب کرده است. او بر مبنای قانون ۵۱ حمایت از حیات وحش که حدقل ۶ سال و حداقل یک سال برای چنین اقدامی را تعیین کرده است، گناهکار شناخته شد.

گفته شده سلمان خان تقاضای تجدید نظرکرده و این دادگاه جمعه صبح تشکیل می‌شود و او باید امشب را در زندان مرکزی جودپور بگذراند.

وی به پرداخت یک جریمه ۱۰ هزار روپیه‌ای نیز محکوم شده است.

این بازیگر سال ۱۹۹۸ برای تیراندازی به این دو غزال در جریان فیلمبرداری فیلم «ما همه با هم هستیم» به زندان افتاد اما به سرعت آزاد شد.

در این دادگاه که به دادخواست گروه حمایت از حیات وحش از آن زمان ادامه یافته است ۲۸ نفر شهادت دادند که شاهد این صحنه بودند. در طول دو دهه اخیر سلمان خان به دفعات اظهار کرده که تیراندازی نکرده است و شلیک هوایی کرده بود. اظهاراتی مبنی بر این که این دو غزال توسط سگ‌های شکاری کشته شدند نیز در دادگاه مطرح شد.

وی در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۰۹ ادعا کرده بود که یک گوزن را نجات داده و به وی غذا  داده بود.

سلمان خان از ستارگان بزرگ بالیوود است. وی برای زیر گرفتن مردان بی‌خانمان و کشتن یکی از آنها نیز سال‌ها دادگاهی و سرانجام آزاد شد.  

true برچسب ها : سلمان خان به جرم آدمکشی دادگاهی می‌شود سلمان خان ستاره بالیوود از اتهام شکار غیرقانونی تبرئه شد بازیگر محکوم به قتل اجازه سفر به دوبی را گرفت آزاد شدن سلمان خان و زیر سوال رفتن سیستم قضایی هند true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سلمان خان به جرم آدمکشی دادگاهی می شود سلمان خان ستاره بالیوود از اتهام شکار غیرقانونی تبرئه شد بازیگر محکوم به قتل اجازه سفر به دوبی را گرفت آزاد شدن سلمان خان و زیر سوال رفتن سیستم قضایی هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه کباب کوبیده به روش آشپز خیابانی هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم) طرز تهیه پنیر با ۲ لیتر شیر ، زنجبیل و لیموترش (فیلم) طرز تهیه "چلو مرغ بانکوکی" به روش آشپز تایلندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • کمین غافلگیرکننده یک ببر برای گاومیش هندی (فیلم)
  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • طرز پخت ۱۱۰ کیلو کابلی پلو با گوشت (فیلم)
  • (ویدیو) روش متفاوت روستاییان هندی برای طبخ آبگوشت زغالی
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • غضنفرآبادی: نیاز نبود موضوع «طرح نور» در صحن مجلس مطرح شود
  • طرز تهیه کباب کوبیده به روش آشپز خیابانی هندی (فیلم)