Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:17:19 GMT

برخی ادارات کازرون به خانه تکانی نیاز دارند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۶۹۶۱

برخی ادارات کازرون به خانه تکانی نیاز دارند

شیراز- ایرنا- فرماندار شهرستان کازرون نوآوری و خلاقیت را از ملزومات خدمت مطلوب به مردم دانست و گفت: برخی ادارات این شهرستان دچار روزمرگی شده اند و از این رو به خانه تکانی نیاز دارند.

ابراهیم استوار میمندی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون افزود: تکریم ارباب رجوع، اصلی بسیار مهم در تعامل مسئولان و کارکنان ادارات با شهروندان محسوب می شود و هر گونه تخطی از این تکلیف، قابل پذیرش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نامگذاری سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی اهتمام و تلاش مدیران در راستای تحقق شعار سال را خواستار شد و گفت: شهرستان کازرون از ظرفیت های خوبی برخوردار است و باید با برنامه ریزی مناسب، روند سازندگی در این منطقه را شتاب بخشیم.
امام جمعه کازرون نیز در سخنانی در این جلسه گفت: فرهنگ حمایت از تولید کالای ایرانی باید در جامعه نهادینه شود و مردم نسبت به حمایت از کالای ایرانی تعصب داشته باشند؛ اگر این تعصب را داشته باشیم بسیاری از مشکلات از جمله اشتغال حل می شود.
حجت الاسلام محمد خرسند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار بالای تصادفات جاده ای در شهرستان کازرون گفت: جاده های این شهرستان پاسخگوی حجم تردد بسیار زیاد خودروها نیست و از این رو، باید اهتمام ویژه ای برای بهسازی و توسعه راه های این شهرستان صورت گیرد.
امام جمعه کازرون در ادامه توجه مردم به موضوع مدیریت مصرف بهینه آب در شرایط کم آبی و خشکسالی را خواستار شد.
خرسند در ادامه گفت: یکی از آفت های فضای مجازی، دامن زدن به اختلافات قومی منطقه ای و قبیله ای است که به طرفداری و یا مخالفت از افراد صورت می گیرد؛ این روند صحیح نیست چرا که امروز بیش از هرزمان دیگر به اتحاد و همدلی نیاز است.
فرمانده انتظامی کازرون نیز در سخنانی با اشاره به کشته شدن 10 نفر در حوادث جاده ای برون شهری در تعطیلات نوروز این شهرستان گفت: این آمار افزایش 50 درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می دهد.
سرهنگ محمد عبادی نژاد افزود: بی احتیاطی رانندگان و تردد بیش از ظرفیت جاده ها از عوامل بروز این حوادث رانندگی بوده است.
شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز واقع است.
7372/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرماندار كازرون تلفات جاده اي شعارسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار

مسعود حق لطفی در گفتگو با همشهری آنلاین به تشریح پروژه‌های عمرانی این سازمان در سال جاری پرداخت و گفت: سازمان ما در سال‌جاری نزدیک به ۱۶پروژه برای معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران را در دستور کار دارد. خانه شهر یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در حال پیگیری است.بازآفرینی ساختمان بلدیه نزدیک به ۸۰درصد پیشرفت کرده است و امید داریم که این پروژه در مهرماه سال‌جاری افتتاح شود.

او افزود: ساختمان بلدیه در دوره قاجار به‌عنوان ساختمان شهرداری شناخته می‌شد اما در زمان پهلوی دوم دستور تخریب آن صادر شد. این ساختمان در سال ۱۳۹۶در راستای بحث بازآفرینی مورد توجه قرار گرفت. تلاش خواهیم کرد که ۲۰درصد باقیمانده از پروژه را در ماه‌های پیش‌رو به نقطه پایان برسانیم.

حق لطفی در رابطه با هزینه بازآفرینی ساختمان بلدیه، توضیح داد: تأمین تأسیسات مانند آسانسور، هواکش و... یکی از بخش‌های پرهزینه این پروژه است. برهمین اساس باید گفت که برای تکمیل ۲۰درصد باقیمانده نزدیک به ۳۰۰میلیارد تومان بودجه لازم است. در سنوات گذشته نیز به‌طور تقریبی نزدیک به ۱۵۰میلیارد تومان برای ساختمان بلدیه هزینه شده است.

او افزود: در کنار پیگیری بازآفرینی خانه بلدیه، ما در حال بهسازی و مقاوم‌سازی‌ پل‌های سواره‌رو در سطح شهر تهران هستیم. مقاوم‌سازی‌ ۶پل در سال گذشته کلید خورد و مقاوم‌سازی‌ تعدادی از این پل‌ها در سال‌جاری نهایی خواهد شد، ۲۵۰میلیارد تومان هزینه اجرای این پروژه‌ها بود. امسال نیز مقرر شد تا ۷پل دیگر همچون پل تقاطع بزرگراه شهید همت با رودخانه کن، پل شهید صنیع خانی روی تقاطع بزرگراه‌های آزادگان و شهید تندگویان و... بهسازی و مقاوم‌سازی‌ لرزه‌ای شوند.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در رابطه با ایجاد ایستگاه‌های شتاب‌نگار، توضیح داد: این پروژه در سال‌۱۴۰۱ کلید خورد و اکنون تکمیل شده است. این پروژه با هدف افزایش تاب‌آوری شهر در هنگام مخاطرات انجام شد. تهران باید ۵۰ایستگاه شتاب‌نگار داشته باشد، به همین دلیل ۲۲شتاب‌نگار از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران و ۲۸شتاب‌نگار نیز از سوی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ایجاد شد. این شتاب‌نگارها، اطلاعات را در زمان بحران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران منتقل خواهند کرد تا در چند ثانیه ابتدایی وقوع زلزله، هشدارهای لازم برای قطع برق و گاز را مخابره کنند.

به گفته حق لطفی «پروژه سبزه‌میدان نیز از سال گذشته کلید خورد و در ماه‌های آتی افتتاح خواهد شد تا از این طریق بازسازی و بازپیرایی ۳هزارمترمربع میدانگاه شهری اجرایی شود. جمع‌آوری آب‌های سطحی یکی از ابعاد پروژه سبزه‌میدان است تا مشکل آب‌گرفتگی که سال‌ها این بخش از بازار را درگیر کرده بود، حل شود. همچنین قرار است که در سال‌جاری بازپیرایی میدان مروی و میدان ابن‌سینا را اجرایی کنیم تا این دو میدان مهم شهر نیز شکل و شمایل مناسبی پیدا کنند.»

کد خبر 846595 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها تهران قدیم شهرداری تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست
  • دوم اردیبهشت و روایتی از خانه‌تکانی که در دانشگاه‌ها اتفاق افتاد
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد
  • گلستان رتبه نخست کشور در تملک زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن