Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-مدیرکل گمرک بازرگان گفت: در تعطیلات نوروز هفت هزار خودروی شخصی از مرز بازرگان به مقصد ترکیه از کشور خارج شدند که نسبت به پارسال 70 درصد رشد داشت. «علی معصومی» مدیرکل گمرک بازرگان افزود: در ایام تعطیلات نوروزی تعداد مسافران خروجی از مرز بازرگان به 82 هزار نفر رسید و تعداد مسافران ورودی از گمرک بازرگان 79 هزار نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کشفیات قاچاق انسان در سال 1397 نیز گفت: ماموران گمرک در تازه ترین عملیات موفق به کشف یک خانواده چهارنفره از یک دستگاه کامیون شدند.
مدیرکل گمرک بازرگان توضیح داد: این خانواده ایرانی در محموله صادراتی خرما به ترکیه مخفی شده بودند که شامل یک مرد، دو زن و یک کودک بود که توسط دستگاه های ایکس ری شناسایی شدند.
به گفته وی با کشف این خانواده، تعداد کشفیات قاچاق انسان در سال 1397 به 26 نفر رسید.
همزمان با تعطیلات نوروزی و به دلیل پاره ای مشکلات در کشورهای همسایه قاچاق انسان در روزهای اخیر افزایش یافته اما با هوشیاری ماموران گمرک قاچاقچیان در انتقال غیر قانونی این افراد از مرزهای کشورمان ناکام مانده اند. ماموران گمرک در سال 96 تعداد 550 مورد قاچاق انسان کشف کردند. 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • جزئیات مسلمان شدن ژوزه مورایس سرمربی سپاهان اعلام شد
  • ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان