Web Analytics Made Easy - Statcounter

ده لیخت یکی از نام هایی است که کادر نقل و انتقالاتی بارسلونا به شدت دنبالش می‌کنند.

طرفداری - پاتریک کلایورت، مهاجم هلندی اسبق بارسلونا به تمجید از ماتیس ده لیخت، مدافع آژاکس پرداخت.

ده لیخت یکی دیگر از محصولات آکادمی معروف و باکیفیت آژاکس است. مدافعی که در عین جوانی - او فقط 18 سال دارد - از قدرت فیزیکی بسیار بالایی برخوردار است؛ شم گلزنی بالایی دارد؛ در بازیخوانی فوق العاده است و همین حالا هم در ترکیب اصلی تیم ملی هلند و آژاکس جایگاهی تضمین شده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران بارسلونا از ماه ها پیش بازی‌های ده لیخت را زیر نظر دارند و بعید نیست در تابستان پیش رو برای جذب وی اقدام کند. گرچه قیمت این بازیکن کمتر از 50 میلیون یورو نخواهد بود.

به گزارش mundodeportivo، پاتریک کلایورت که چندی پیش به همراه پسرش جاستین و ده لیخت برای گذراندن اوقاع فراغت به بارسلونا آمده بود، درباره این مدافع می‌گوید:

ده لیخت مدافع بسیار جوانی است اما کیفیت لازم برای بازی در هر تیم بزرگی را دارد. همچنین بارسا. اگر تصمیم گیری با من بود، همین حالا او را به بارسا می‌آوردم.

گفتنی است با توجه به گزارش میگل ریکو درباره تغییرات احتمالی خط دفاعی بارسا در تابستان و احتمال جدایی یری مینا و شاید توماس فرمائلن، شاید ده لیخت در همین تابستان راهی نیوکمپ شود. گرچه باشگاه های دیگری هم خواهان به خدمت گیری وی هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال خاموشی نداریم | ۲۰ هزار مگاوات ناترازی برق صحت ندارد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ همایون حائری، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در پاسخ به این سوال که آیا برای امسال پیش بینی برای وقوع خاموشی و انتشار جداول در این راستا شده است؟ گفت: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده پیش‌بینی برای خاموشی‌ها نداریم.

حائری ادامه داد: انشاالله با تلاش‌های صورت گرفته و مدیریت مصرف می‌توانیم تابستان را پشت سر بگذاریم.

او در خصوص میزان ناترازی برق در کشور، اظهار کرد: ۲۰ هزار مگاوات ناترازی برق که اعلام شده صحت ندارد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی افزود: نمی توان عدد دقیقی را اعلام کرد، چراکه ناترازی برق بستگی به مدیریت مصرف دارد.

به تازگی مصطفی رجبی مشهدی - مدیرعامل توانیر - درباره رقم ناترازی برق در تابستان سال جاری گفت: اگر مشارکت مردم نباشد ناترازی زیاد است؛ اما پیش‌بینی ما این است با پویش با انرژی و مشارکت مردم ناترازی به حداقل ممکن برسد.

به گفته وی در ابتدای دولت رقم ناترازی حدود ۱۴ هزار مگاوات بود پیش بینی این است؛ امسال با اقداماتی که صورت می گیرد به حدود ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاوات برسیم.

تعریف ۱۸۰ برنامه و شروع پویش با انرژی برای گذر از تابستان احتمال خاموشی در کشور را کمرنگ کرده است، اما انتظار می‌رود که مردم همکاری لازم را در این بخش داشته باشند تا تابستان امسال را بدون خاموشی پشت سر گذاشته شود.

کد خبر 849098 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم برق

دیگر خبرها

  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • امسال خاموشی نداریم | ۲۰ هزار مگاوات ناترازی برق صحت ندارد