Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس خبری سرمربی مشکی پوشان، پیش از دیدار تیمش برابر استقلال را با هم مرور خواهیم کرد.

طرفداری- داوود مهابادی، انگیزه حضور در جام جهانی را دلیل اصلی افزایش کیفیت بازیکنان استقلال می داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرمربی مشکی پوشان اظهار داشت:

تیم ما شرایطش در جدول مشخص است و از هفته های قبل این شرایط به وجود آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش می‌کنیم در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم. هر چند شانسی برای بقا در لیگ برتر نداریم اما جوانمردانه بازی خواهیم کرد بنا داریم بازیکنان جوان را کنار باتجربه‌ها به میدان بفرستیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به شرایط مشکی‌پوشان چطور قبول کرده که هدایت آنها را بپذیرید گفت:

این شغل مربیان است که چنین وضعی پیش می‌آید، البته عقبه مشکی‌پوشان به ابومسلم باز می‌گردد. قاسمی از دوستان قدیمی بنده تماس گرفتند و درخواست کردند با توجه به شرایطی که هم آنها می‌دانستند و هم من، همکاری کنیم، ضمن اینکه از بیکاری خوشم نمی‌آید.

مهابادی در مورد استقلال تصریح کرد:

اگر 3 تیم در آسیا آماده باشند استقلال یکی از آن تیم‌ هاست. در ایران هم بهترین تیم حال حاضر استقلال است. با توجه به اینکه فردا برابر این تیم قرار می‌گیریم روی بازی‌های این تیم ریز شده‌ایم و موشکفانه بررسی کردیم. استقلال مهره‌های خوبی دارد و از لحاظ هماهنگی نیز در شرایط خوبی به سر می‌برد. انگیزه حضور در جام جهانی باعث شده که کیفیت بازیکنان این تیم بالا برود.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه سال گذشته را با هدایت برق جدید شیراز آغاز کرد، در ادامه به نساجی مازندران رفت و اکنون هدایت مشکی‌پوشان را پذیرفته گفت:

شرایط در برق شیراز خوب بود و شانس آمدن به لیگ برتر را داشتیم اما نیم‌فصل دوم مشکلات عدیده‌ مالی برای باشگاه به وجود آمد و آنطور که با بردبار مالک وقت باشگاه صحبت کردم، حتی تیم مشکل تهیه بلیت داشت. سیاست باشگاه این بود که با همان 30 امتیازی که در نیم فصل اول گرفته بودیم تیم در لیگ دسته اول بماند. من قصد جدایی نداشتم اما شرایطی به وجود آمد که 6،7 بازیکن را فروختند تا مبلغی به باشگاه بیاورند. ما هم جزو فروشی‌های باشگاه بودیم. در نساجی هم کارمان را شروع کردیم اما تصمیم مدیریت باشگاه بود که قطع همکاری کند. به این تصمیم احترام گذاشته و آرزوی موفقیت می‌کنم.

در مورد مشکی‌پوشان و ادامه فعالیت در سال آینده باید بگویم که با حضور خداداد عزیزی که مدیر تیم‌های فوتبال مشکی‌پوشان است صحبت کرده و اگر شرایط برای هر دو طرف مهیا باشد، احتمالا همکاری خواهیم کرد.

مهابادی در پاسخ به این سوال که چه بازیکنانی از مشکی‌پوشان کنار گذاشته شده‌اند، عنوان کرد:

من کسی را کنار نگذاشتم تنها بازیکنی که با باشگاه قطع همکاری کرده حنیف عمران‌زاده است. زمانی که من به مشکی‌پوشان آمدم، عمران‌زاده دو هفته در تمرینات حضور داشت و گفت که از گذشته مشکل کشیدگی پا داشته و دوباره عود کرده است. او همچنین گفت که مادرش بیمار است و باید در کنار او باشد به همین دلیل شرایط خوبی نداشت و برای مادر او آرزوی سلامتی می‌کنم. سپس شنیدم که با او قطع همکاری شده و باشگاه هم ما را در جریان گذاشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!

مجید علیاری گل بسیار مهمی را مقابل استقلال زد.

طرفداری | مجید علیاری مقابل استقلال گلزنی کرد.

تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند که در در دقایق ابتدایی مسابقه آبی پوشان تهرانی حسابی توسط تیم محمد ربیعی غافلگیر شدند. در دقیقه 6 مسابقه ضد حمله سریعی برای بازیکنان ذوب آهن شکل گرفت.

مجید علیاری در فاصله 60 متری از دروازه تیم استقلال، توپ را برداشت و هر دو مدافع استقلال یعنی روزبه چشمی و ایمان سلیمی جا ماندند و مجید علیاری با یک ضربه زیبا، دروازه آبی پوشان را باز کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • تیم ملی اسکواش در مشهد برای آسیا آماده می شود
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا