Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از نظر دقت در شوتزنی وضعیت متفاوتی نسبت به هم دارند. پرسپولیس تنها تیمی است که بیش از نیمی از شوت‌های بازیکنان‌اش در چارچوب بوده. سه تیم دیگر هم دقت‌شان حداقل 40 درصد بوده است.

به گزارش وبسایت نود، در پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس دقیق‌ترین میزان شوتزنی را بین تیم‌های ایرانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه با یک گل زده کمتر از استقلال، بهترین خط حمله را در اختیار ندارد. پرسپولیس در 5 بازی 31  شوت در چارچوب داشته که دقت حدودا 58 درصدی برای سرخپوشان به ثبت رسیده است. بعد از سرخ‌های تهران، سرخ‌های تبریزی قرار دارند که 25 شوت در چارچوب طی 5 بازی داشته‌اند که نشان‌دهنده دقت 43 درصدی شاگردان ساغلام است. استقلال شفر تیم سوم در این رده‌بندی است. آبی‌ها 21 شوت در چارچوب در 5 بازی داشته‌اند؛ با دقت 42 درصد. ذوب‌آهن هم کمترین دقت در شوتزنی را داشته است. شاگردان قلعه‌نویی که به اندازه استقلال شوت در چارچوب دارند دقت حدودا 40 درصدی را به ثبت رسانده‌اند.

در گلزنی؛ استقلال با 8 گل زده بهترین خط حمله را دارد. به عبارتی 38 درصد از شوت‌های در چارچوب استقلال به گل تبدیل شده است. بعد از آّ‌بی‌ها، شاگردان برانکو با 7 گل بیشترین گل زده را دارند. حدودا 23 درصد شوت‌های در چارچوب پرسپولیسی‌ها به گل تبدیل شده است. ذوب‌آهن با 5 گل زده سومین تیم ایرانی است. شاگردان قلعه‌نویی تقریبا از هر 4 شوت در چارچوب، یکی را به گل تبدیل کرده‌اند. تراکتورسازی اگرچه در دقت شوتزنی به چارچوب دومین تیم ایرانی است؛ اما در به گل رساندن شوت‌ها قعرنشین است. قرمزهای تبریز فقط یک بار موفق به گلزنی شده‌اند.

تیم‌های ایرانی یک بازی دیگر فرصت دارند عملکرد خود را بهبود داده و آمار به نسبت بهتری را در مرحله گروهی از خود به جا بگذارند. اگرچه به جز تراکتورسازی، سه تیم دیگر از شانس‌های جدی صعود به مرحله حذفی هستند.

14002

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، پوریا سرآبادانی کاپیتان تیم شمس‌‌آذر قزوین با گلزنی در بازی با پیکان عنوان گلزن‌ترین هافبک لیگ را در اختیار گرفت و بالاتر از احمد زنده‌روح قرار گرفت.

سرآبادانی گل‌های خود را در هشت هفته مختلف در لیگ برتر به ثمر رساند، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن، تراکتور، فولاد، نساجی، آلومینیوم، بازی برگشت با فولاد و پیکان گلزنی کرد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است.

او در بازی امروز روی ضربه کرنر به خوبی خودش را از مدافعان پیکان جدا کرد و از داخل محوطه شش قدم با ضربه سر دروازه توانست گل اول شمس آذر را به ثمر برساند، او در جریان بازی هم میانه میدان شمس‌آذر را در اختیار داشت و بازی‌سازی از عقب زمین را هم برعهده داشت.

سرآبادانی 5 گل از 8 گل خود را در ورزشگاه سردار آزادگان به ثمر رسانده و در بازی‌های خانگی این تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

او در این فصل 23 بازی به‌عنوان بازیکن ثابت و 2 بازی به‌عنوان جانشین در ترکیب شمس‌آذر حضور داشته و برخلاف عملکرد خوبی که در گلزنی داشته هنوز موفق به ثبت پاس گل نشده است.

با توجه به جدایی رحمان جعفری او در حال حاضر برترین گلزن شمس‌آذر است و در بازی‌های آینده فرصت این را خواهد داشت تا اولین حضورش در لیگ برتر را با آماری فوق‌العاده به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • گزارش زنده؛ تراکتور ۰ _ استقلال ۰
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال خوزستان و ملوان‌ از تلوزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • زنده و مستقیم با حواشی دو ال‌کلاسیکوی ایرانی
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان‌ از تلوزیون +شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!