Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، داوود مهابادی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم ما از هفته های قبل مشخص شده است و سعی می کنیم در چهار بازی پیش رو، بازی خوب و جوانمردانه ای را ارائه کنیم تا به نتایج مطلوب برسیم اما شانسی برای ماندن در لیگ برتر نداریم و سعی می کنیم در بازی های باقی مانده، از بازیکنان جوان تیم نیز در کنار بزرگ ترها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره هدایت مشکی پوشان گفت: چون ریشه این تیم به ابومسلم برمی گردد و آقای عباسی مدیر باشگاه از دوستان قدیمی بنده هستند و با توجه به شرایط به وجود آمده برای مشکی پوشان، تصمیم گرفتیم با هم همکاری کنیم؛ زیرا من از بیکاری خوشم نمی آید.
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان در خصوص بازی با استقلال تهران گفت: آبی پوشان پایتخت یکی از آماده ترین تیم های حاضر فوتبال ما هستند و نشان داده اند در آسیا هم جزو سه تیم برتر قاره هستند. ما بازی های قبلی تیم استقلال را موشکافانه تر آنالیز کردیم زیرا این تیم در حال حاضر از مهره های خوبی بهره می برد که به واسطه حضور در جام جهانی از انگیزه های زیادی برای ارائه بازی خوب، برخوردار هستند.
مهابادی گفت: از برق شیراز شروع کردم که در این تیم، شانس لیگ برتری شدن داشتیم اما به واسطه این که در نیم فصل به مشکلات عدیده مالی برخوردیم، نتوانستیم به لیگ برتر صعود کنیم؛ زیرا حتی هزینه تهیه بلیت بازیکنان را هم برای حضور در تمرینات نداشتیم و با 30 امتیازی که در همان نیم فصل نخست به دست آورده بودیم، تیم را در لیگ دسته اول فوتبال ایران حفظ کردیم و پس از آن مجبور شدیم برای تأمین منابع مالی باشگاه 6 تا 7 بازیکن را بفروشیم که من هم به عنوان سرمربی، جزء فروشی های این تیم بودم.
وی افزود: پس از آن شروع به فعالیت در نساجی مازندران کردم که در آن جا مدیریت، تصمیم به قطع همکاری با من گرفت و بعد از آن نیز به سیاه جامگان آمدم؛ اما این که برای سال آینده در لیگ دسته اول با این تیم همکاری کنم یا خیر، تصمیم آن به روزهای آینده برمی گردد.
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: هرگز بازیکنی را از تیم سیاه جامگان کنار نگذاشتم و تنها بازیکنی که با ما قطع همکاری کرده، حنیف عمران زاده بوده که با مشکل کشیدگی پا مواجه است و به علت بیماری مادرش از شرایط مناسب روحی برخوردار نبود و همین مسئله باعث شد این بازیکن از میان ما برود. من هم برای والده وی آرزوی سلامتی می کنم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یافتن عدد متفاوت در کمتر از 10 ثانیه (سرگرمی تصویری)

عصر ایران - در ادامه یک سرگرمی تصویری یافتن مورد متفاوت ارائه شده است. در تصویر زیر تعداد زیادی عدد 383 در چند ردیف و ستون دیده می شوند. اما بین آنها یک عدد 363 پنهان شده است.

 

 

چالش این است که عدد متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید.

 

حل کردن منظم این قبیل معماهای تصویری می تواند به بهبود سطوح تمرکز کمک کرده و همچنین در تقویت مهارت های مشاهده ای انسان نقش داشته باشد.

 

 

پاسخ در پایین صفحه ارائه شده است.

 

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

 

در تصویر زیر محل قرارگیری عدد 363 مشخص شده است.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کدام مثلث متفاوت است! (معمای تصویری)

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • یافتن عدد متفاوت در کمتر از 10 ثانیه (سرگرمی تصویری)
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی