Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه سامد به تماس های مردم پاسخ داد که بیشتر درخواست های مردم به ارائه خدمات عمومی به روستاها، مشکلات سرمایه گذاران با دستگاه های اجرایی و بیکاری مربوط می شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، صبح امروز استاندار کهگیلویه وبویراحمد به منظور پاسخگویی آنلاین و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردمی در بخشهای مختلف، از طریق “سامانه سامد” در مرکز ارتباطات مردمی حضور یافت و به تماس های تلفنی مردم با پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی محمد احمدی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: یکی از رویکردهای دولت پاسخگویی و حل مشکلات مردم است که استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز علاوه بر جلسات مستمر و بازدیدهایی که از مناطق مختلف استان داشته  است، یکی از فرایندهایی که تعریف شده، سیستم سامد است که استاندار، معاونان، فرمانداران و مدیران کل ماهیانه در این بخش حضور پیدا کنند و مسایل و مشکلات مردم را بشنوند .

وی بیان کرد: البته ما نباید به این فرایند شنیدن مشکلات کفایت کنیم بلکه نیاز به پیگیری و اقدامات لازم برای رفع مشکلات دارد همه این مشکلات ثبت و ضبط می شود علاوه بر اینکه مکتوب یادداشت می کنیم.

احمدی ادامه  داد: اداره  بازرسی استانداری نیز بر حسب درخواست و مشکلات مردم آنها را به دستگاه های تخصصی ارجاع می دهند و مشکلات و مسایلی که در حد توان دستگاه ها باشد و مطالبات قانونی باشد قطعا پیگیری می شود و پاسخ لازم به افرادی که تماس گرفته اند داده می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: امیدواریم از این طریق بتوانیم بخشی از مشکلات مردم استان را حل کنیم و قطعا برای همه مدیران کل و دستگاه های اجرایی پیگیری می شود که این فرایند پاسخگویی و حضور در این سامانه را داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که عمده مطالباتی که امروز مردم استان در تماس با سامانه 111 گفتند در چه مواردی بود گفت: بخش قابل توجهی از این تماس ها خواسته ها و مطالبات عمومی بود از جمله راه ها و خدمات عمومی که باید به روستاها داده شود.

احمدی تصریح کرد: برخی دیگر مشکلاتی بود که سرمایه گذران با دستگاه های اجرایی داشتند وبرخی دیگر افرادی بودند که از نظر حقوقی با برخی از دستگاه ها مشکل داشتند و بخشی نیز جوانان جویای شغل بودند که امیدواریم با طرح ها و پروژه های سال 97 بتوانیم جوانان تحصیل کرده را در بخش های مختلف مشغول کار کنیم.

                انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند که از این تعداد ۱۸۱ نفر خرده فروش و ۱۸ نفر نیز قاچاقچی مواد مخدر بودند.
خادمیان اظهار کرد: در این زمینه ۲ باند منهدم و ۷۱ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل داده شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۳۳ هزار و۷۳۴ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان برقرار شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۲۸ هزارو ۸۵۴ مورد بود بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند
  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان