Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیز انریکه سرمربی سابق بارسلونا حالا تقریبا یک فصل کامل از سرمربیگری دور بوده است، اما با این حال تا رسیدن پیشنهادی هیجان انگیز، قصد بازگشت به این عرصه را ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوئیز انریکه سرمربی سابق بارسلونا حالا تقریبا یک فصل کامل از سرمربیگری دور بوده است، اما با این حال تا رسیدن پیشنهادی هیجان انگیز، قصد بازگشت به این عرصه را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته های اخیر نام لوئیز انریکه در حوالی چلسی و آرسنال شنیده شده است. اما سرمربی سابق بارسلونا منتظر پیشنهادی است که او را واقعا به هیجان آورد.

این بازیکن سابقا محبوب بارسلونا در سال ۲۰۱۴ در قامت سرمربی به نیوکمپ بازگشت و سه فصل را در این تیم سپری کرد.
دو لالیگا، یک لیگ قهرمانان، سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها از دستاورد های انریکه در بارسا بود تا او با افتخار کاتالونیا را ترک کند.
او در تابستان گذشته از بارسلونا جدا شد و تاکنون هدایت تیمی را به دست نگرفته است. هرچند که صحبت های زیادی درباره آینده وی شنیده شده است.

چلسی و آرسنال دو نمونه از تیم هایی بوده اند که به بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا لینک شده اند اما وی نمی‌خواهد تصمیمی فوری برای آینده اش بگیرد.

لوئیز انریکه به کانال ایبون زوگاستی در یوتیوب گفت:

برخی باشگاه ها ابراز علاقه کرده اند‌. اما باید پیشنهادی باشد که واقعا مرا به هیجان بیاورد. باشگاهی در دنیا وجود ندارد که در آن بتوانم با بازیکنانی بهتر از بازیکنان بارسا کار کنم.

تصمیم انریکه برای خروج از بارسا در پایان فصل ۱۷-۲۰۱۷ با توجه به دستاوردهایی که به همراه بلوگرانا کسب کرده بود موجب شگفتی بسیاری شد. با این حال انریکه ۴۷ ساله اعتقاد دارد که تصمیم درستی اتخاذ‌ کرده و بابت آن پشیمان نیست:

شاید عده زیادی در این حرفه سورپرایز شدند. سخت است درک کنیم یک مربی بخواهد با میل خود، بارسا و بازیکنانش را ترک کند. اما در آن زمان تصمیم درستی گرفتم و بابت آن پشیمان نیستم. برای هدایت بارسا لازم است تمام انرژی خود را به پای‌ باشگاه، تیم و بازیکنانش بگذارید. وقتی می‌بینید زمان رفتن نزدیک شده، نباید تعلل به خرج دهید چون نمی‌توان کار دیگری انجام داد.

پیش بینی می‌شود این مربی سابق رم و سلتاویگو به زودی به عرصه مربیگری بازگردد.

لوئیز انریکه اذعان دارد مربیگری در عرصه ملی نیز می‌تواند او را قلقلک دهد:

سرمربیگری تیم ملی (اسپانیا) فوق العاده خواهد بود. البته ما در حال حاضر در این پست لوپتگی را داریم که کارش را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لوئیز انریکه بارسلونا بارسلونا لالیگا لوئیز انریکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند هفته قبل اعلام کرده بود که دیگر تصمیم برای ادامه همکاری با بارسلونا ندارد و هر اتفاقی هم که رخ دهد در انتهای فصل جاری نیمکت این تیم را ترک خواهد کرد و به دوران حضورش در بارسا به عنوان مربی پایان خواهد داد.

از همون زمان اعلام شد که خوان لاپورتا و دیگر مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا مربی جوان را از تصمیمی که گرفته منصرف کند و در نهایت موفق به انجام این کار شدند و او را راضی کردند که فصل آینده هم در سمت سرمربی این تیم حضور داشته باشد.

سرمربی و رئیس بارسلونا روز گذشته در نشست خبری این تصمیم را به صورت رسمی به خبرنگاران و هواداران این تیم اعلام کردند و تباس ساعاتی بعد در پاسخ به سوالی در این باره به رسانه‌ها گفت:«ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیمی است که این باشگاه گرفته است.

من روی چنین مسائلی تمرکز نمی‌کنم و به همین دلیل مهم نیست که آیا این اتفاق من را شگفت زده کرده است یا نه. در جایگاهی نیستم که درباره مربیان و کارهایی که انجام می‌دهند صحبت کنم. اگر لاپورتا معتقد است که این تصمیمی درست برای بارسلوناست و ژاوی خوشحال است، پس این بهترین تصمیم برای بارسا خواهد بود اما من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم.»

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد