Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) به مسئولان معاونت‌های دفتر نمایندگی و فرمانده حوزه مقاومت حضرت مسلم بن عقیل (ع) با حجت الاسلام محمدحسین کتابچی امام جمعه بخش سلفچگان دیدارکردند.
در این دیدار، امام جمعه سلفچگان ضمن تبریک سال جدید و ایام ماه رجب گفت: در این عصر دشمن ما با تمام تجهیزات و قوای خود و از هر راه ممکن به دنبال ضربه زدن به جبهه حق تلاش می‌کندو در مقابل این دسیسه و دشمنی‌ها بزرگ سرباز اسلام و مدافع ارزشها، مقام معظم رهبری مدظله العالی ایستاده و همه توطئه‌های آنان را نقش برآب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماهم باید با تبعیت از مقام عظمای ولایت و گوش سپردن به اوامر و منویات معظم له و با تکیه به تقوای الهی و استقامت بر ارزش‌های انقلاب اسلامی در این راه بمانیم و طبق آیه شریفه و لینصرالله من ینصره منتظر نصرت و یاری الهی باشیم.
کتابچی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما امانت حضرت امام خمینی (ره) و حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن ملت ایران است که الان در دستان ماست لذا با تمام وجودمان باید از آن دفاع و حراست کنیم.
امام جمعه سلفچگان گفت: ما در این راه باید برنامه داشته باشیم و بسیج مستضعفین در این میدان دارای یک نیروی قدرتمند است که در آن همه مردم حضور دارند و البته باید برای همه افراد آن اعم از پیر و جوان برنامه‌های جذاب و مطابق با نیاز‌های آنان تولیدات متنوع و با کیفیت تهیه کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا