Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های رویداد «همدان۲۰۱۸» باید بین شهرستان‌های استان همدان تقسیم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر پنج شنبه در شورای اداری استان همدان با بیان اینکه همه ما باید در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و استفاده از همه ظرفیتها تلاش کنیم، گفت: علی رغم همه مشکلات و کمبودها، در استان همدان به صورت جهادی عمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه سال ۹۶ در استان همدان در حوزه های مختلف بهتر از خیلی از استان ها عمل شد، گفت: تمام اقدامات در سایه وحدت، همدلی و هم نوایی اتفاق افتاد.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه با همنوایی نمایندگان و مدیران و سختکوشی های استاندار، نهاوند برای ۴ پروژه ملی در بودجه ۹۷ اعتبار گرفت، گفت: باید برای توسعه استان همدان با وحدت و همدلی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه نخستین پروژه ایستگاه راه‌آهن و ایجاد خط راه‌آهن و یکی دیگر از پروژه‌ها سد گرین نهاوند بود که اعتبار ملی گرفت، افزود: همه مدیران استان طی سال گذشته برای پیشبرد امور کمک کردند.

وی یادآور شد: برای پروژه فاضلاب شهرستان نهاوند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۷ میلیارد تومان پول گذاشتیم و ۳ میلیارد تومان آن از منابع وزارتخانه داده می شود  و امسال پروژه به پایان خواهد رسید

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه پیشرفت پروژه های عمرانی نهاوند در سال گذشته بسیار خوب بوده است، ادامه داد: با پیگیری و تلاش های انجام شده، استان همدان از شبکه های ملی و بین المللی صدا و سیما معرفی می شود.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران در کلام مقام معظم رهبری و نامگذاری سال عینیت پیدا می کند، از استاندار و مدیر کل میراث فرهنگی استان برای برگزاری برنامه های نوروزی  قدردانی و ابراز امیدواری کرد: با همین آمادگی به استقبال رویداد همدان ۲۰۱۸ برویم.

بهرام‌نیا تاکید کرد: باید برنامه های رویداد گردشگری «همدان ۲۰۱۸» را بین همه شهرستان‌ها و به خصوص شهرستان هایی که ظرفیت بالقوه گردشگری دارند، تقسیم کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود

ایسنا/همدان شهردار همدان اعلام کرد: برای نخستین‌بار در تاریخ شهرداری همدان پرواز هواپیما با هدف تصویربرداری هوایی و سه‌بُعدی با مقیاس ۱.۵۰۰ انجام می‌شود.

سیدمسعود حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انجام مطالعات این پروژه در سال ۱۴۰۲ و اعتبار درنظر گرفته شده برای آن به میزان ۱۵۰ میلیارد ریال افزود: به‌روزرسانی نقشه پایه شهر همدان به مساحت ۳۵ هزار هکتار و تصویربرداری محدوده و حریم شهر با استفاده از هواپیمای دو موتور سرنشین‌دار توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود.

وی افزود: این اقدام با دریافت مجوزهای لازم از ستاد کل نیروهای مسلح کشور، تصویب شورای اسلامی شهر همدان و با همکاری معاونت شهرسازی و معماری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان و سازمان نقشه‌برداری غرب کشور انجام خواهد شد.

حسینی اظهار کرد: مهمترین هدف این پروژه به‌روزرسانی و تدقیق نقشه شهر همدان به عنوان پایه اصلی انجام طرح تفصیلی آینده شهر و نیز بارگذاری در سامانه شهرداری الکترونیک http://hamedan.ir برای ارائه خدمات غیرحضوری با دقت بالاست.

وی بیان کرد: در این پروژه از تکنولوژی‌های نوین دوربین ۱۵۰ مگاپیکسلی رقومی و متریک و همچنین لیزر اسکن(LIDAR) معابر شهر استفاده خواهد شد.

حسینی در پایان گفت: پرواز هواپیمای دو موتوره سرنشین‌دار از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت و به مدت یک هفته در آسمان شهر همدان انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • طرح تو طرح در رویداد طرحی نو، مسابقات معماری در ایران را به بوته‌ی نقد گذاشت
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند