Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@09:51:25 GMT

بازیگران زن خارجی فیلم مصادره در کنار رضا عطاران +عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۸۵۳۰

بازیگران زن خارجی فیلم مصادره در کنار رضا عطاران +عکس

عکس های ملینا و آلیسا بازیگران ارمنستانی فیلم مصادره

ملینا و آلیسا دو بازیگر ارمنستانی فیلم مصادره دوشنبه شب با حضور کارگردان و رضا عطاران بازیگر دیگر این فیلم در سینما سهرک حضور یافتند. فیلم کمدی مصادره ساخته مهران احمدی می باشد.

مصادره اولین فیلم مهران احمدی در مقام کارگردانی است، نویسندگی علی فرقانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی محصول سال ۱۳۹۶ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مصادره» یک کمدی قصه‌گو است. این فیلم از دهه ۵۰ آغاز می‌شود و داستان یک ساواکی با بازی رضا عطاران است که درگیر ماجراهایی می‌شود. این نخستین حضور مهران احمدی به عنوان کارگردان در سینما می‌باشد.”

این فیلم در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

بازیگران فیلم مصادره

رضا عطاران
هومن سیدی
بابک حمیدیان
مزدک میرعابدینی
میرطاهر مظلومی
ملینا 
آلیسا 
هادی کاظمی
مهران احمدی
ناصر طهماسب
امیرصدرا دقانی
هارمیک سوقومونیان

عوامل فیلم مصادرهفیلمنامه: علی فرقانیمدیر فیلمبرداری: مسعود سلامیموسیقی: مسعود سخاوت دوستطراح صحنه و لباس: اصغرنژاد ایمانیدستیار اول صحنه و لباس: علیرضا حیدریمدیر صحنه: عبدالرضا حمیدی آشتیانیطراح گریم: نوید فرح مرزیمدیر صدابرداری: عباس رستگار پورطراحی ترکیب و صدا: آرش قاسمیطراح جلوه‌های کامپیوتری: فرید ناظر فصیحیطراح جلوه‌های میدانی: آرش آقابیکمدیر تدارکات: امیر یمینیعکاس: طاها آبیارمدیر تولید: بهزاد هاشمیسرمایه‌گذار: سید محمد امامیمشاور کارگردان: نرگس آبیارجانشین تهیه‌کننده و تدوین: سجاد پهلوان زاده

ملینا آلیسا بازیگر نقش زن خارجی کلمنته در فیلم مصادره

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از گزارشگر معروف شبکه ۳ در کانادا

به گزارش تابناک، خبرآنلاین نوشت: چند روز قبل بود که محمدرضا احمدی اعلام کرد تعطیلات نوروزی‌اش قرار است زودتر آغاز شود و از مدیران صداوسیما برای موافقت با مرخصی خود تشکر کرد. احمدی برای تعطیلات نوروزی راهی کشور کانادا شده و این روز‌ها در ونکوور به سر می‌برد.

او در آخرین برنامه‌ای که اجرا کرد، گفت که پس از تعطیلات نوروز به ایران برمی‌گردد تا در برنامه‌های ورزشی حضور یابد. این تصویر از حضور احمدی در کانادار در فضای مجازی منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • فیلم/ مرز مهران مملو از زائران عتبات عالیات
  • خانم ژیلا صادقی، آقای عطاران و دیگر رفقا، بدجوری باختید
  • مرز مهران مملو از زائران عتبات عالیات
  • زمان پخش فصل سوم سرزمین مادری
  • (عکس) اولین تصویر از محمدرضا احمدی در کانادا
  • فیلم| کنایه سنگین زیرخاکی به روابط بازیگران در پشت صحنه!
  • (ویدیو) کنایه سنگین زیرخاکی به روابط بازیگران در پشت صحنه!
  • الجزایر در واکنش به تصمیم مغرب: تلافی می‌کنیم
  • عکسی از گزارشگر معروف شبکه ۳ در کانادا
  • رسانه عبری‌ زبان: برای ایجاد منطقه حائل ۱۶ درصد مساحت نوار غزه مصادره می‌شود