Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - فرارو نوشت: حواشی کنسرت نیمه تمام محسن شریفیان و گروه لیان همچنان ادامه دارد و اخیرا امام جمعه برازجان و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیانیه‌هایی مجزا صادر کردند.

کنسرت محسن شریفیان (آهنگساز و خواننده بوشهری و گروه لیان) که در ۱۱ فروردین در شهر کلمه برگزار شد؛ با حواشی فراوانی در قبل و بعد از برگزاری روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعی غیرعادی برق واینترنت شهر کلمه از توابع استان بوشهر در حین اجرای کنسرت محسن شریفیان که به دستور یکی از مقامات این شهرستان انجام شد، باعث نیمه تمام ماندن کنسرت شریفیان و گروهش شد.

با گذشت سه روز از اتفاقات کنسرت محسن شریفیان؛ حواشی این موضوع همچنان ادامه دارد و این‌بار امام جمعه برازجان و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیانیه‌هایی مجزا صادر کرده و نسبت به این موضوع واکنش‌هایی متفاوت نشان داده‌اند.

حسن مصلح (امام جمعه برازجان) می‌گوید در احادیث و روایات ما ضررهای متعددی برای موسیقی ذکر شده است که ازجمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ایجاد عدم تعادل و توازن بین اعصاب، بیماری امانی که نوعی جنون با درجات متعدد است، کوتاهی عمر، ضعف اعصاب، بیماری فشار خون، افسردگی و خمودگی، عامل فحشاء و جنایت، تضعیف و تضییع حس شنوایی، ضعف بینایی در حدّ نابینایی، از دست دادن نیروی فکر، بی‌ارادگی، سلب غیرت، مرگ ناگهانی، نفاق و دو رویی، بی‌برکتی در زندگی، قساوت قلب و اتلاف وقت اشاره کرد.

29214

کلید واژه‌ها : موسیقی - مرگ - نماز جمعه -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موسیقی مرگ نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون گل هفتاد متری شهاب زاهدی!

به گزارش ورزش سه، ستاره ایرانی تیم آویسپا فوکوئوکا این‌بار با یک شوت از راه دور از فاصله ۷۰ متری باعث اولین پیروزی تیمش در ۵ مسابقه گذشته شد. گلی که برای پذیرایی از ده هزار هوادار آویسپا در پرتماشاگرترین بازی فصل در نظر گرفته شده بود؛ گلی که وب‌سایت‌های ژاپنی آن را گل شگفت‌انگیز و ناگهانی یاد می‌کنند.

ویدئو: 331742

او در دقیقه ۲۲ بازی توپ را از دایکی ماتسوکا دریافت کرد و آن را به سمت چپ برد و از داخل زمین خودی و در شرایطی که زاویه او نسبت به دروازه نیز چندان مناسب نبود، با یک ضربه بلند پای چپ سریع توپ را وارد دروازه گامبا اوساکا کرد. زاهدی می‌گوید: در طول یک مسابقه همیشه مراقب موقعیت دروازه‌بان‌ها هستم.

گل تاریخی زاهدی به سرعت قاب شده و در اولین تمرین به او تحویل داده شده است

این توپ از بالای سر دروازه‌بان حریف که متعجبانه صحنه را نگاه می‌کرد، گذشت و پس از برخورد به زمین در محوطه شش قدم به درون دروازه مکیده شد؛ صحنه‌ای که به معنای رقم خوردن ششمین گل شهاب زاهدی در هشتمین بازی‌اش در جی لیگ بود. با در نظر داشتن این نکته که هیچوقت در فوتبال هیچ گل آسانی وجود ندارد (البته این یکی از سخت‌ترین‌ها بود).

سرمربی آویسپا درباره این گل می‌گوید: این یک گل باورنکردنی بود و من به جز شهاب از بازیکنان خط دفاعی خودم هم تشکر می‌کنم که با دفاع خوب، این گل را تبدیل به نقطه عطف مسابقه کردند.

تصویری از تمرین امروز. شهاب شاد و خوشحال و امیدوار به گلزنیهای متوالی است.

فوکوئوکا در پنج بازی اخیر خود شکست نخورده اما در چهار بازی قبلی فقط به مساوی رضایت داده بود که با تک گل شهاب، اولین برد خود را در پنج بازی به دست آورد و حالا آنها به دنبال دومین برد متوالی هستند؛ چیزی که انگیزه شهاب زاهدی در اولین تمرین بعد از پیروزی تیمش مقابل گامبا اوساکا بود.

او قبل از بازی خانگی آویسپا مقابل کاوازاکی در هفته آینده گفت: رده‌بندی نهایی مهم‌ترین چیز است و ما می‌خواهیم در بازی خانگی نقاط قوت خود را نشان بدهیم.

بعد از برد نقابل گامبا اوساکا آنها برای اولین به رتبه نهم جدول صعود کرده‌اند و این فضایی عالی را در باشگاه به وجود آورده است. زاهدی درباره این گل می‌گوید: عالی بود، چون تماشاگران زیادی آمده بود.

او ادامه می‌دهد: راه درازی در پیش داریم و باید بهتر از اینها عمل کنیم.

جی لیگ یک لیگ نسبتا برابر و شلوغ است. آنها با تیم رده ششمی توکیو تنها سه امتیاز اختلاف دارند و بازی بعدی آنها مقابل کاوازاکی می‌تواند به صعود جالب‌تری در تیم منجر بشود. سرمربی تیم همچنان به حمایت هواداران امیدوار است. او می‌گوید: به ورزشگاه بیایید و بازی را هیجان‌انگیزتر کنید.

البته شهاب زاهدی هم آنجا خواهد بود؛ بازیکنی که می‌خواهد هفتمین گل خود را در جی لیگ به ثمر‌ برساند و شاید هم بیشتر. مهاجمی که دور دنیا را چرخیده و دومین تلاشش برای حضور در شرق آسیا به موفقیتی بزرگ ختم شده است. بار قبلی اف سی سئول به بهانه‌ای عجیب او را نخواست و شاید آنها با دیدن مهارت مهاجم بلند قامت و خوش اخلاق ایرانی از آن تصمیم عجولانه پشیمان شده باشند.

دیگر خبرها

  • جنون گل هفتاد متری شهاب زاهدی!
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • نگاهی به فصل دوم مسابقه معمایی موزیکال «صداتو» / نغمه‌ای در دل معمای موسیقی
  • اظهارات عجیب جواد نکونام درباره اتفاقات باشگاه استقلال
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود