Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-24@04:47:12 GMT

فلسفه لوگوی سانسور شده باشگاه رم چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۸۷۶۰

فلسفه لوگوی سانسور شده باشگاه رم چیست؟

به گزارش"11نیوز"؛ از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا میزبان آس رم بود و موفق شد با نتیجه 4-1 این تیم را شکست دهد. اما این بازی در ایران و شبکه سه حواشی زیادی به پا کرد. بینندگان تلویزیونی زمان پخش این بازی و زمانی که کارشناس برنامه در حال صحبت بود، متوجه سانسور قسمتی از لوگوی باشگاه آس رم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوگوی تیم ایتالیایی متشکل از یک گرگ و دو کودک است که آن دو کودک در حال شیرخوردن از آن گرگ ماده هستند. اما فلسفه لوگو باشگاه رم چیست؟آن دو کودک در لوگوی باشگاه رم رمولوس و رموس دو برادر دوقلویی هستند که ماده گرگی به آنها شیر می‌دهد و آنها را از مرگ نجات می‌دهد. این دو بزرگ می شوند و با تشکیل قدرت آمولیوس بر فراز تپه ی پالاتین، شهر رم را برپا می کند و نخستین پادشاه رم می‌شوند. سانسور بخشی از این لوگو توسط صدا و سیما بازتاب جهانی داشته و توئیتر سایت بی‌بی‌سی اسپورت و ورزنامه کوریلا دلا اسپورت هم به این موضوع پرداختند. برچسب ها: آس رم ، سانسور لوگو آس رم ، صدا و سیما ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

کلیدواژه: آس رم سانسور لوگو آس رم صدا و سیما 11نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر اجرایی خانه حکمت گفت: ابن سینا از بزرگ‌ترین حکما و فیلسوف‌های جهان است، او همواره در سفر بوده، اما بیشترین زمانی که در یک شهر ساکن بوده مربوط به اصفهان و ۱۰ سال تحصیل و تدریس وی در این شهر است.


سعید محمدی افزود: در این سینمار دکتر «حسین کلباسی اشتری» استاد تمام گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع «ابتکارات ابن سینا در فلسفه در مقایسه با ارسطو» و دکتر «قاسم پورحسن» دانشیار گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص «اهمیت و جایگاه ابن سینا» در شکل‌گیری مکتب فلسفی متقدم اصفهان سخنرانی می‌کنند.


وی با بیان اینکه برپایی این سمینار نقطه قوت شهر اصفهان در حوزه مباحث علمی خواهد بود، گفت: علاقه‌مندان به فلسفه می‌توانند روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور در خانه حکمت واقع در چهارراه دهش، ابتدای خیابان شیخ مفید شرقی از این سمینار بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • احیاگر فلسفه هنر فارابی به تلویزیون می آید
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی دنیا + فیلم
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • (ویدیو) اسرائیل گزارش میدانی بی‌بی‌سی را بازبینی و سانسور کرد
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • چرا فلسفه کانت در میانه جنگ‌های امروزین هنوز کار می‌کند؟
  • نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!