Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: تصادف هولناک پراید با خوروی تریلر ایسوز در مسجد سلیمان 7 کشته و 23 زخمی برجای گذاشت. سه کودک مجروح در اثر تصادف خونین امروز در جاده شیراز به سپیدان توسط اورژانس هوایی شیراز

حجم ویدیو: 3.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ رضا دولتشاهی، رییس پلیس Police راه خوزستان گفت: ظهر امروز یک دستگاه تریلر ایسوزو با یک دستگاه خودروی پراید که همه سرنشینان آن با هم فامیل و جزو یک خانواده بودند، در جاده مسجد سلیمان - اندیکا برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مصدومیت ۲۳ نفر و فوت ۶ نفر در این سانحه رانندگی افزود: 5 نفر از مصدومان سر صحنه و یک نفر هم در بیمارستان مسجدسلیمان جان خود را از دست دادند.
رئیس پلیس راه خوزستان با ابراز تأسف از کودک بودن مصدومان بیان کرد: اکثر مصدومان این حادثه Incident کودکانی ۴، ۵، ۶ و یا هفت ساله هستند؛ متأسفانه حتی یکی از فوت شدگان نیز کودک هشت ماهه بود.
سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: چهار نفر از فوتی ها سرنشین پراید و یک نفر نیز سرنشین خودروی تریلر ایسوزو بودند.
وی در خصوص تخلف راننده تریلر عنوان کرد: راننده طوری قسمت بار را چادر کشیده بود که اصلا وجود سرنشینان مشخص نبود.
رئیس پلیس راه خوزستان تأکید کرد: قطعا در صورت مشاهده این گونه موارد برخورد جدی با رانندگان صورت می گیرد؛ به تمامی پاسگاه های میان راهی و ایستگاه های پلیس راه ابلاغ شده تا همه خودروهای دارای قسمت بار را در ایست و بازرسی مورد بررسی قرار دهند که اگر سرنشین داشته باشند از ادامه سفر آنها ممانعت شود.
شاهین فتحی؛ معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر نیز در جزئیات این حادثه گفت: پیش از ظهر امروز جمعه ۱۰ فروردین در سربالایی منطقه گدار شهرستان مسجدسلیمان یک دستگاه ایسوزو ترابری سنگین با یک خودروی پراید برخورد کرد.
وی افزود: در اثر این برخورد، متاسفانه ۶ تن از هموطنانمان جان باختند و ۲۳ تن مصدوم شدند که این حادثه در ساعت ۱۱ امروز و اطلاع از طریق مردم محلی اعلام شد که ۵ نفر از مصدومان حادثه توسط آمبولانس های جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
شاهین فتحی گفت: با توجه به وخامت حال مصدومان، ۷ نفر از مصدومان توسط بالگرد به بیمارستان اهواز منتقل شده‌اند.
به گفته رئیس هلال‌احمر مسجد سلیمان، ۱۱ مصدوم و یک کشته این حادثه به بیمارستان شفا مسجدسلیمان و ۱۲ مصدوم و ۵ کشته به بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان منتقل شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نیسان آبی 3 زن را در پیاده رو زیر گرفت +عکس

پناهندگی پدیده جودوی تیم ملی ایران به هلند + عکس

نیسان آبی 3 زن را در پیاده رو زیر گرفت +عکس

پناهندگی پدیده جودوی تیم ملی ایران به هلند + عکس

خاطرات یک دختر ایدزی در میان پسرهای تهران

وقتی شوهرم به زندان افتاد مرا مجبور کرد تا دوستانش را تحویل بگیرم!

فیلم لحظه درگیری خونین دو مرد قمه به دست در ایام عید(+14)

انتقام بی شرمانه دوست دختر سابق از تازه داماد آبادانی+عکس

ترکیدگی چرخ هواپیما مسافربری کیش_تبریز / خلبان شجاعانه عمل کرد + فیلم و عکس

دردسر باردار شدن دختر 17 ساله / امیر می دانست او نه پدر دارد و نه مادر!

معمای حضور لیلا 25 ساله در خودروی قائدی هنگام تصادف مرگبار + فیلم و عکس

شوهرم زیر پتو منفجر شد!

عجیب ترین شروع زندگی مشترک عروس و داماد خراسانی+عکس

حمله پدر یک دختر به پزشک شیطان صفت در دادگاه + فیلم و عکس

مرد متاهل مترسک وسوسه های شیطانی یک زن عفریته شد

مریم رجوی سرکرده منافقین اعتراف کرد!

فیلمی از آخرین ساعات زندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی + فیلم

اقدام مرموز پرستار شب یک بیمارستان تهران که بیماران را بیهوش می کرد! +عکس

شوهر سابقم بدون اینکه بار دیگر شرعی زنش شوم مرا باردار کرد!

مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در جاده طبس/ ۱۳ کشته و ۶۲ مجروح در یک سال گذشته

ایسنا/یزد رییس پلیس راه استان یزد از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین در محور مواصلاتی یزد به طبس و بالعکس در ایام عید نوروز خبر داد.

سرهنگ «رحیم حاجی ده‌آبادی» در خصوص جزئیات این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: این تصمیم هرساله با هدف جلوگیری از تصادفات مرگبار در این مسیر با توجه به شلوغی محور در ایام نوروز اتخاذ شده است.

وی افزود: بر این اساس تردد وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در محور یزد به طبس از ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا پنج فروردین ۱۴۰۳ و همچنین از ۱۰ فروردین سال ۱۴۰۳ آینده تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در این مسیر ممنوع است.

حاجی ده‌آبادی خاطر نشان کرد: ممنوعیت تردد در تاریخ ‌های اعلام شده شامل تردد خودروهای حامل مواد سوختی، فاسد شدنی و بهداشتی نمی‌شود.

رئیس پلیس راه استان از رانندگان خودروها خواست ضمن همکاری و تعامل با پلیس راه از تردد در این مسیر در تاریخ های یاد شده خودداری کنند؛ در غیر این صورت تخلف آنها توسط دوربین ها ضبط و ضمن اعمال قانون، خودرو آنها یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ حاجی ده آبادی در پایان افزود: مسیر یزد به طبس و بالعکس از جمله جاده‌های پر تردد و پر حادثه کشور است که در یک سال گذشته بر اثر تصادفات رخ داده در این مسیر ۱۳ نفر کشته و ۶۲ نفر مجروح شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت
  • برخورد کامیون با تریلی در بجنورد ۲ کشته داشت
  • تعداد مصدومان حادثه اتوبوس در پاکدشت به ۳۰ نفر رسید
  • تصادف یک کامیون با ۲ خودرو در کمربندی شیراز
  • افزایش مصدومان حادثه اتوبوس در پاکدشت به ۳۰ نفر
  • برخورد اتوبوس با گاردریل در جاده امام رضا(ع)؛ ۳۰ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی خودروی سواری با یک کشته و سه مجروح در اهر
  • واژگونی خونین پژو با یک کشته و ۳ مجروح در اهر
  • واژگونی پژو با یک کشته و سه مجروح در اهر
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در جاده طبس/ ۱۳ کشته و ۶۲ مجروح در یک سال گذشته