Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در دیدار با جمعی از مسئولین و اعضای شوراهای اسلامی، ضمن تهنیت آغاز سال نو، اظهار داشت: امید است سال جدید، سالی سرشار از تلاش و تحرک برای مسئولین بوده و گام‌های موثری در راستای تأمین آسایش، رفاه و امنیت مردم و کاستن از دشواری های زندگی این عزیزان برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه وجود رسانه‌های پویا، احزاب، تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد را ابزار نظارتی موثر و توانمندی در ارزیابی عملکرد مسئولین و یادآوری نکات ضعف و اشکالات موجود برشمرد و افزود: وجود هریک از این نهادها در کنار رسانه‌ها، برای تداوم و بالندگی هر دولت و نظام سیاسی ضرورت دارد و هریک کارویژه خاصی را در انتقال نقاط اشکال و تقویت نقاط قوت بر عهده دارند.

فرماندار ویژه ملایر اعتلا و تداوم ارتباط مردم و مسئولین و نیز بهره گیری از ابزارهای واسط گفته شده توسط تصمیم گیران و سیاستگذاران را، مهم ترین و موثرترین راه در دریافت تاثیر و بازخورد سیاست ها عنوان کرد.

وی افزود: وقتی این ارتباطات دوسیه در مرحله تعادل و تعامل بایسته خود باشد، نظام سیاسی نیز در حالت بالنده و مرتبه رشد فزاینده خود قرار خواهد گرفت.

رضایی در پایان بر تقویت ارتباط با مردم و رسانه‌ها تاکید و تصریح کرد: ما همواره موظف هستیم تا اقدامات خود را به محک دیدگاه‌های مردمی برسانیم و رسانه‌ها می توانند نقش ارزنده و بی بدیلی در این حوزه ایفا کنند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط زنده تصویری با خبرنگار مستقر در مرز لبنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  صداوسیمای آذربایجان غربی از طریق برنامه زنده «مثبت آژیـر» با ارتباط تصویری با عظیم زاده خبرنگار مستقر در مرز لبنان به  بررسی وضعیت شهروندان مظلوم و مجروحین و آوارگان غزه و همچنین وضعیت اجرا یا عدم اجرای قطعنامه مصوب شورای امنیت در خصوص آتش بس فوری در غزه پرداخت. 

 

عظیم زاده خبرنگار اعزامی صداوسیما مستقر در مرجعیون مرز لبنان در این ارتباط زنده تصویری ضمن ارائه گزارشی از وحشی گری های رژیم صهیونیستی در بمباران مردم مظلوم غزه و مناطقی از جنوب لبنان گفت: حمایت های مردم دنیا نشان دهنده حقانیت مردم فلسطین و غزه است و درس واقعی مقاومت را امروز در غزه شاهد هستیم .

 وی گفت: تشابه رویدادهای در حال وقوع در غزه با رویدادهای رخ داده در کشور و در بمباران ارومیه که ۲۵۵ نفر از شهروندان به شهادت رسیدند این است که منبع تامین تسلیحات هر دو یک کشور بوده و بمب هایی که بر سر مردم بی گناه و غیر نظامی ارومیه  در سال ۱۳۶۵ریخته شد و امروز هم بر سر مردم مظلوم غزه ریخته می شود ، محصول آمریکاست.

 

ویژه برنامه «مثبت آژیر» یک برنامه گفتگو محور است ، که در شب های رمضان بعد از سریال «آژیر» که روایتی از سبک زندگی مردم و بمباران مردم شهر ارومیه در دهه ۶۰ از تولیدات اخیر سیما است، بصورت زنده پخش می شود که با حضور مردم (سوژه های درگیر با رخدادهای آن ایام مثل خانواده های شهدای بمباران، امدادگران و جهادگران مردمی، نیروهای امداد مردمی، پزشکان و پرستاران درگیر در بیمارستانهای بمباران شده ، افرادی که برای ساخت پناهگاه در تلاش بودند، افراد بازاری که محل های کسب شان در بازار مورد حمله هوایی قرار گرفته بود و .... ) به بازخوانی رویدادهای آن دوران می پردازد.

دیگر خبرها

  • ارتباط زنده تصویری با خبرنگار مستقر در مرز لبنان
  • آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال
  • امسال امورات فرهنگی از اولویتهای مسئولین شهر ارومیه خواهد بود
  • مطالعه و همکاری بین دستگاهی؛ عوامل موثر توسعه گردشگری در سواحل
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • ارزیابی ۱۱۵ چهره اقتصادی از عملکرد بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • ارزیابی شاخص‌ سیستم آموزشی عملکرد کیفیت خدمات‌دهی را ارتقا می‌دهد
  • نرم‌افزار سوء نقش نظارتی مردم را پررنگ می‌کند
  • ارتباط موثر با فدراسیون جهانی نقطه قوت فدراسیون در سال گذشته بود