Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیسِ برانکو و دیوار سرخی که به راحتی فرو نمی ریزد.

طرفداری- لیگ قهرمانان آسیا از هفته پنجم نیز عبور کرد و پرسپولیس آمار جالبی از خود برجای گذاشت.

پرسپولیس تهران به همراه الاهلی عربستان تیم هایی هستند که در این مسابقات تنها 3 گل دریافت کرده اند. شاگردان برانکو البته هر سه گل را از السد دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این دو تیم که به احتمال زیاد در مرحله بعد به مصاف هم خواهند رفت تیم های السد و شانگهای SIPG قرار دارند که تنها 4 گل دریافت کرده اند و پس از این این ها نیز استقلال، کاشیمای ژاپن، اوساکای ژاپن، گوانژوی چین و العین امارات قرار دارند که 5 گل دریافت کرده اند.

همچنین ملبورن استرالیا با 15 گل خورده و الوحده امارات با 14 گل خورده بدترین خطوط دفاعی را دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!

به گزارش ورزش سه، با نزدیک شدن به پایان فصل، سهمیه‌های آسیایی لیگ برتر فوتبال ایران و همچنین دیگر لیگ‌های آسیایی مشخص شده تا بدین ترتیب تیم‌ها از حالا برنامه خاص لیگ نخبگان آسیا را به پروژه‌های آینده خود ادامه کنند.

لیگ نخبگان آسیا قرار است فرمت جدیدی از مسابقات آسیایی باشد که در آن 12 تیم از منطقه غرب و 12 تیم از منطقه شرق در آن حضور پیدا خواهند کرد و در وضعیت کنونی، شرایط صعود برخی از تیم‌ها مشخص شده است. البته که کنفدراسیون فوتبال آسیا در سایت خود از تیم‌های صعود کرده، به عنوان سهمیه موقت یاد کرده چرا که قرار است در خرداد ماه، وضعیت مجوز حرفه‌ای آسیا بررسی شود که این موضوع می‌تواند شرایط تیم‌ها را تغییر دهد. اکنون نگاهی به تیم‌های صعود کرده داریم که دست بر قضا، استقلال و پرسپولیس به لطف اختلافی که با تیم های پشت سرشان خودشان ایجاد کرده‌اند، فارغ از رتبه به دست آمده حضورشان در لیگ نخبگان آسیا قطعی شده است.

عربستان: 
الهلال و النصر در شرایط کنونی جدای از قهرمانی یا نایب قهرمانی، صعودشان به لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده و تنها سهمیه باقی مانده عربستان متعلق به تیم سوم این کشور خواهد بود. در فاصله 4 هفته تا پایانی لیگ این کشور، الاهلی با 55 امتیاز، التعاون با 51 امتیاز و الاتحاد با 50 امتیاز در رقابت برای رسیدن به این سهمیه هستند و باید این رقابت را تا هفته پایانی دنبال کرد.

قطر:
السد با قهرمانی در لیگ ستارگان قطر اکنون نخستین تیم قطری حاضر در این تورنمنت است و هنوز تکلیف سهمیه دوم فوتبال قطر که به واسطه قهرمانی در جام امیر قطر به دست می‌آید مشخص نشده است. این تورنمنت که به صورت حذفی است، به زودی در هفته پایانی اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و تا پیش از پایان خرداد ماه تکلیف این تیم هم مشخص خواهد شد. لازم به ذکر است الریان قطر با توجه به نایب قهرمانی در لیگ ستارگان قطر، اکنون در مرحله پلی آف قرار دارد ولی این شانس را دارد تا با توجه به احتمال بالای قهرمان شدن السد در جام امیر قطر، بتواند به صورت مستقیم صعود کند.

ایران:
سرخابی‌های پایتخت اختلاف خوبی با سپاهان و تراکتور ایجاد کرده و سهمیه آنها قطعی شده است. در  این مسیر قهرمان جام حذفی هم می‌تواند سهمیه پلی آف را کسب کند تا بدین ترتیب برای لیگ نخبگان آسیا شاهد حضور سه تیم پرقدرت فوتبال ایران باشیم.

امارات:
5 هفته تا پایان لیگ این کشور باقی مانده و با توجه به نتایج خوب الوصل در این فصل که 17 برد و 4 تساوی بوده، به نظر اختلاف 9 امتیازی با شباب الاهلی برای قهرمانی این تیم کافی باشد ولی باید تا پایان منتظر ماند و دید تنها سهمیه مستقیم امارات به کدام تیم می‌رسد. از طریق جام حذفی امارات هم یک تیم سهمیه پلی اف کسب می‎کند و از آن مهمتر قهرمانی العین در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده غرب آسیا شرایط سهمیه‌های این منطقه را می‌تواند دگرگون کند. در جام حذفی امارات هم دو تیم الوصل و النصر به فینال رسیده‌اند که این بازی هم در خرداد ماه برگزار خواهد شد.

ازبکستان:
پاختاکور نخستین تیمی است که از زمستان سال گذشته صعودش قطعی شده بود و قهرمانی این تیم در لیگ ازبکستان تمامی ابهامات را پایان داد.

عراق: 
شاید خاص‌ترین رقابت در میان تیم‌های کشورهای اسیایی، متعلق به عراق باشد. الشرطه در 26 بازی، 57 امتیاز کسب کرده و نیرو هوایی عراق که با یک شکست، کمترین شکست را در این لیگ تجربه کرده، 56 امتیازی است. تا پایان لیگ این کشور هفته‌های زیادی باقی مانده و رقابت یاران مهند علی و علا عبدالزهرا با تیمی که حمام طارق، علی جاسم و آیمن حسین در آن حضور دارد، یک کورس بسیار خاص می‌تواند باشد.

مرور بر چگونگی جدال تیم‌ها
در مرحله نخست لیگ نخبگان ۱۲ تیم در هر منطقه در یک گروه قرار خواهند گرفت و هر تیم ۸ دیدار انجام خواهد داد، ۴ دیدار خانگی و ۴ دیدار خارج از خانه. پس از انجام مسابقات هشت تیم برتر هر منطقه به مرحله یک شانزدهم صعود می‌کنند.

مرحله یک‌شانزدهم نهایی به‌صورت رفت‌وبرگشت انجام خواهد شد، تیم اول هر جدول با تیم هشتم، تیم دوم و هفتم، تیم سوم و ششم و تیم‌های چهارم و پنجم برابر هم قرار خواهند گرفت تا چهره چهار تیم برتر از هر منطقه مشخص شود.

چهار تیم برتر هر منطقه در یک گوی قرار خواهند گرفت تا تیم‌ها دو به دو مقابل هم قرار بگیرند و البته این دیدارها به صورت تک بازی خواهد بود. این روال تا فینال همینگونه ادامه خواهد داشت و قهرمان این رقابت‌ها جایزه‌ای با ارزش تقریباً ۲۰ میلیون دلار را کسب می‌کند.

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • بهترین فن کویل‌های بازار را بشناسید
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان