Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه برای برد مقابل فولاد خوستان وارد میدان می‌شویم، گفت: این مسابقه شش امتیازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان اظهار داشت: اولین بازی سال جدید را در جم برگزار می‌کنیم و برای برد در این مسابقه به میدان خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بازی مقابل فولاد خوزستان شش امتیازی است، ادامه داد: با توجه به شکستی که هفته گذشته مقابل سپیدرود رشت متحمل شدیم، مقداری از رقیبانمان برای کسب سهمیه آسیا عقب ماندیم و در این بازی باید جبران کنیم.

هواداران حمایت کنند

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خواستار حمایت باشکوه هواداران از تیمش شد و اضافه کرد: این بازی در روز تعطیل و ساعت خوبی برگزار می‌شود و فرصت مناسبی برای حضور گسترده هواداران در ورزشگاه است.

وی تماشاگران را یار دوازدهم تیم فوتبال پارس جنوبی جم دانست و افزود: همه بازیکنان ما به اهمیت بالای این بازی واقف هستند و همه تلاش خود را برای پیروزی در این مسابقه به کار خواهیم گرفت.

همه بازی‌ها حکم فینال دارد

تارتار با بیان اینکه پیروز نشدن در مسابقه فردا امید پارسی‌ها برای کسب سهمیه را کمرنگ می‌کند، خاطرنشان کرد: در صورتی که به پیروزی برسیم و سه امتیاز را کسب کنیم همچنان امیدوار خواهیم بود.

وی با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان پارس جنوبی جم برای مسابقه فردا با تیم فولاد خوزستان، بیام کرد: بازی مقابل فولاد خوزستان برای ما اهمیت بیشتری نسبت به مسابقه با تیم پرسپولیس دارد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تصریح کرد: همه مسابقات باقی‌مانده برای ما حکم یک فینال را دارد و اگر در این مسابقه پیروز نشویم، بردن در مسابقات بعدی هم کمکی به ما نخواهد کرد.

وی در مورد لغو اردوی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در اسپانیا نیز گفت: باشگاه تصمیم گرفت که این اردو برگزار شود و سپس هم تصمیم گرفت که اردو برگزار نخواهد شد و تصمیم باشگاه بود.

مشکلات تیم حل شود

تارتار در مورد مسائل و مشکلات مالی باشگاه نیز بیان کرد: قصد ندارم قبل از مسابقه در مورد این مسائل حرفی بزنم امام باید بپذیریم که مسائل مالی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: بازیکنان ما آنقدر باشرف هستند که با تمام وجود برای تیم و برای بردن به میدان می‌روند و در بدترین وضعیت هم همه تمرکزشان روی مسابقه است و امیدواریم مسائل و مشکلات تیم حل شود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه مصدومیت حسین پورامینی رفع شده است، اظهار داشت: برای مسابقه با فولاد، میثم تیموری مصدوم و مجید علیاری محروم است.

مسابقه دو تیم پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !

به گزارش همشهری آنلاین، شامگاه گذشته (۷ اردیبهشت) پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس بسته شد. یکی از حساس‌ترین رویداهای فوتبالی شب گذشته بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود که اتفاقا به میزبانی اراکی‌ها برگزارشد.

بسیاری از علاقمندان فوتبال در این شب پر هیجان ورزشی راهی استادیوم شدند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. معمولا در همه دنیا رسم بر این است که قبل از بازی‌های فوتبال برای حاضران در استادیوم موسیقی‌های پر هیجان پخش می‌کنند تا تماشاچی با فضا همراه شود و رخوتی در استادیوم ایجاد نشود؛ گاهی هم بسته به اهمیت بازی خوانندگان مطرح پاپ به استادیوم دعوت می‌شوند تا قبل از شروع بازی شور و هیجان مضاعف به تماشاچی تزریق کنند.

اما شب گذشته در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بدون توجه به تمام این موضوعات برای حاضران موسیقی نواحی و آواز علیرضا قربانی (خواننده کلاسیک ایرانی) پخش شد؛ آن هم در شرایطی که نه مخاطب برای شنیدن آواز ایرانی حاضر شده است و نه آواز ایرانی قرار است به فضای استادیوم هیجان ببخشد!

درست است که موسیقی برای عده زیادی از مردم تنها جنبه سرگرمی دارد اما نباید از تاثیر موسیقی بر ذهن غافل شد. اینکه در تمام این سال‌ها موسیقی ورزشی مناسبی برای چنین رویدادهایی ساخته نشده است، قطعا جای بحث مفصل دارد اما کاش برگزارکنندگان مسابقه شب گذشته فقط کمی به اثربخشی موسیقی مهیج برای مخاطب فوتبالی احترام می‌گذاشتند و با کج‌سلیقگی نه جایگاه موسیقی ایرانی را تنزل می‌بخشیدند و نه حوصله تماشاچیان فوتبال را سر می‌بردند!

کد خبر 847416 منبع: ایسنا برچسب‌ها كنسرت موسيقى ویژه ورزشی موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا خواننده - علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد