Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد خدمات سفر مازندران با اشاره به بازدید 48 هزار نفر از روستاهای مازندران در روز 15 فروردین، گفت: تعداد گردشگران مقیم در روستاهای مازندران تا پایان روز گذشته به 3 میلیون و 737 هزار نفرشب رسیده است. بهروز کشاورز در حاشیه برگزاری جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران در گفت‌وگو با به گزارش بلاغ، اظهار کرد: در روز 15 فروردین سال‌جاری، 31 هزار و 760 نفر از اماکن مذهبی استان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تعداد بازدیدکنندگان از موزه‌های استان را نیز در این روز 11 هزار و 458 نفر و تعداد بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی ـ فرهنگی را 56 نفر عنوان کرد.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد کنسرت‌های موسیقی و جنگ شادی را در سطح استان تا پایان روز 15 فروردین، 102 اجرا اعلام و افزود: 673 نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع‌دستی نوروزی نیز در استان از 27 اسفند تا پایان روز پانزدهم فروردین برگزار شد.

اقامت 3.7 میلیون نفر شب گردشگر در روستاهای مازندران
دبیر ستاد خدمات سفر مازندران با اشاره به بازدید 48 هزار نفر از روستاهای مازندران در روز 15 فروردین، خاطرنشان کرد: تعداد گردشگران مقیم در روستاهای مازندران تا پایان روز گذشته به 3 میلیون و 737 هزار  نفرشب رسیده است.

به گفته کشاورز، تعداد کل بازدیدهای نظارتی انجام‌شده از واحدهای اقامتی، پذیرایی، صنوف، مراکز درمانی و حمل‌ونقل، 186 مورد طی روز گذشته بود که در مجموع طرح نوروزی 134 مورد اخطار کتبی برای واحدهای متخلف صادر شد.

معدوم‌سازی حدود 15.5 تن موادغذایی فاسد
مهدی قاسمی رئیس کمیته بهداشت‌ودرمان دانشگاه علوم‌پزشکی در ستاد خدمات سفر مازندران نیز با اشاره به کشف 777 کیلوگرم موادغذایی فاسد در پانزدهمین روز فروردین گفت: از 27 اسفند تا پایان روز 15 فروردین، در مجموع 15 هزار و 562 کیلوگرم موادغذایی فاسد کشف و معدوم شد.

به گفته وی، در روز گذشته تعداد یک‌هزار و 499 بازرسی از مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی صورت گرفت که در نهایت منجر به صدور 20 اخطاریه بهداشتی جهت صنوف و تعطیلی 4 واحد صنفی در سطح استان شد.

انجام 511 مأموریت طی طرح نورزی توسط هلال‌احمر
ندا خدادادی نماینده کمیته امداد و نجات هلال‌احمر نیز با اشاره به انجام 511 مأموریت طی طرح نوروزی، گفت: تعداد تصادفات امدادرسانی شده توسط هلال‌احمر، 186 عملیات و تعداد مصدومان امدادرسانی شده نیز 3 هزار و 283 نفر ثبت شده است.

به گفته خدادادی، تعداد مصدومان انتقالی حوادث جاده‌ای از سوی هلال‌احمر، 174 نفر و تعداد مصدومین سرپایی حوادث جاده‌ای، 55 نفر بوده است.

ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تا 17 فروردین 97 در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران مستقر است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در جدالی بسیار حساس میزبان پرسپولیس در ورزشگاه وطنی است. فصل گذشته سرخ‌های تهرانی در این شهر جام قهرمانی لیگ را بالای سر بردند اما حالا شرایط کاملا متفاوت است.

پرسپولیس در مازندران طرفدار دارد اما حالا مازنی‌ها خطر سقوط را برای تنها نماینده استان‌شان در لیگ حس می‌کنند و همین موضوع کار را برای سرخ‌های تهرانی سخت‌تر خواهد کرد.

در این مسابقه برای تیم میهمان ۶۰۰ بلیت در نظر گرفته شده و تعداد محدودی از هواداران پرسپولیس می‌توانند از تیم‌شان در ورزشگاه وطنی حمایت کنند.

انتظار می‌رود روز دوشنبه ظرفیت این ورزشگاه کاملا پر شود و هواداران نساجی روز سختی را برای پرسپولیسی‌ها رقم بزنند.

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره