Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@11:46:44 GMT

بازداشت باند شکارچیان حیوانات کمیاب

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۰۱۵۸

رویداد۲۴-سرهنگ فرهادبیگلری افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تفت با خبر شدند افرادی دست به شکار غیرمجاز پرندگان و حیوانات کمیاب محیط زیست زدند.وی ادامه داد: ماموران پلیس، این سه متهم را در هنگام شکار در دامنه های کوه های شیرکوه دستگیر و در بازرسی انجام شده سه قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و همچنین مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: افرادی که به صورت غیرمجاز دست به شکار حیوانات محیط زیست بزنند توسط پلیس دستگیر و به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.
تفت در 20 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
براساس آمارهای موجود تاکنون در استان یزد 800 گونه گیاهی، 190 نوع پرنده، 60 نوع پستاندار وحشی و 40 نوع خزنده در مناطق حفاظت شده شناسایی شده اند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه، و کابل برق شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تجزیه و تحلیل مناطق جغرافیایی جرایم صورت گرفته مشخص شد اکثر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده که کلیه مجرمین سابقه دار منطقه تحت کنترل قرار گرفته و با اقدامات فنی و پلیس انجام شده در نهایت دو نفر از سارقان حرفه‌ای که تازه از زندان آزاد شده‌اند مورد شناسایی و رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در تحقیقات فنی و تکمیلی انجام شده مشخص گردید که سارقان با تشکیل باندی ۳ الی ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل فاقد سکنه و مغازه کرده‌اند که در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده‌اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

کد خبر 6098478

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است