Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان کمالوند با بازی درخشان لوسیانو پریرا پیروز دیدار با پیکان شدند.

طرفداری- در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تیم صنعت نفت آبادان در مقابل پیکان صف آرایی کرد که در پایان شاگردان فراز کمالوند با حساب 1 بر 0 پیروز این میدان لقب گرفتند.

نیمه اول با حملات پیاپی صنعت نفت آغاز شد. در حالی که هنوز 3 دقیقه بیشتر از بازی نگذشته بود لوسیانو پریرا در موقعیت تک به تک با پیام نیازمند قرار گرفت و موفق شد صنعت نفت را پیش بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 17 شوت پریرا را دروازه بان پیکان مهار کرد. پریرا دست بردار نبود و در دقیقه 33 بعد از یک دریبل موفق شوت محکمی را به سمت دروازه پیکان روانه ساخت که نیازمند توپ را به خوبی مهار کرد. به طور کلی در این نیمه شاگردان فراز کمالوند خطرناک تر از تیم پیکان ظاهر شدند.

در نیمه دوم باز هم این صنعت نفت بود که بازی را هجومی آغاز کرد. لوسیانو پریرا در دقیقه 49 پاسی عمقی را به حامد پاکدل داد که شوت خطرناک این بازیکن با کمترین فاصله از کنار دروازه پیکان بیرون رفت. در دقیقه 60 نیز سانتر پریرا می رفت تا با اشتباه مدافعان پیکان تبدیل به گل به خودی شود اما از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت. دقیقه 82 پریرا شوتی سهمگین را به سمت دروازه پیکان شلیک کرد که توپ پس از برخورد به تیرک دروازه به شادکام رسید که ضربه سر این مهاجم به زیبایی توسط نیازمند دفع شد.

به طور کلی در این دیدار لوسیانو پریرا در فاز هجومی صنعت نفت همه کار کرد و با گلی هم که به ثمر رساند به ستاره فراز کمالوند در برابر مجید جلالی تبدیل شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان

به گزارش ورزش سه،مس رفسنجان در شبى كه موقعيت‌های دو رقمی گل‌زنی را برابر پیکان از دست داد بالاخره در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.
زننده تک گل مس جلال‌الدین علی‌محمدی در این بازی ششمین گل فصل خودش را در جام حذفی به ثمر رساند بعد از ثبت ۵ گل در رقابت‌های لیگ.

ویدئو: 330995

نکته جالب توجه اینکه جلال چهار بار با شوت‌های سنگین خودش در‌وازه حریفان مس را باز کرده، یک شلیک سنگین در بازی مقابل ذوب‌آهن ، دو شوت زیبا در بازی مقابل نساجی و چهارمین شوت گل‌ساز با پاس سعید واسعی  برابر پیکان در جام حذفی.

جلال در مرکز خط میانی مس با همین شوت‌ها همچنین یک گل دیگر برابر آلومینیوم و یک ضربه پنالتی برابر سپاهان مجموعا با ۶ گل در این فصل بهترین گل‌زن تیم نویدکیاست.

دیگر خبرها

  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت