Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هاشم امینی عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و معضلات فاضلاب شهرضا با اشاره به انجام جلسات مختلف برای حل معضل فاضلاب شهرضا در سطوح ملی و استانی، اظهار کرد: استفاده از تسهیلات قانونی تبصره (۳)، تنها راهکار تکمیل پروژه فاضلاب شهرضا با گذشت بیش از 30 سال از آغاز این پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که دولت در شرایط مالی فعلی، هیچ پروژه عمرانی جدید را آغاز نمی‌کند، افزود: در شهرستان‌های نجف‌آباد و خمینی‌شهر و درچه از تسهیلات تبصره (۳) ماده واحد واحده قانون استفاده شده و نتایج خوبی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به ابلاغ مفاد طرح تبصره (۳) برای فاضلاب شهرضا از سوی وزیر نیرو به استان، خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد از پروژه فاضلاب شهرضا شامل ۲۸۷ کیلومتر باقی مانده است که هنوز اجرا نشده است و تکمیل این مرحله ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان این‌که حدود ۴۰ میلیارد تومان برای اصلاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهرضا نیاز است، اذعان داشت: ۷۵ درصد از اعتبارات موجود برای این طرح از محل منابع درآمدی تبصره (۳) تأمین می‌شود و تأمین مابقی اعتبارات، تلاش نماینده مردم در مجلس و همکاری سایر مسؤولان شهرستان را می‌طلبد.

امینی با اشاره به انتشار نخستین مرحله مناقصه عملیات اجرایی پروژه فاضلاب شهرضا، بیان داشت: پس از انتخاب پیمانکار، از ۲۷ اردیبهشت‌ماه امسال عملیات تکمیل پروژه فاضلاب شهرضا آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اصلاح فاضلاب شهرضا، اظهار کرد: با تلاش نماینده مردم در مجلس ۲ میلیارد و 200 میلیون تومان به آن افزوده شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به این‌که با توجه به بحران خشک‌سالی پساب فاضلاب شهرضا باید در خود شهر مورد استفاده قرار بگیرد، گفت: در حال حاضر در منطقه شرق اصفهان بحران آب وجود دارد و نباید اجازه دهیم این مسئله در سایر مناطق استان هم تکرار شود.

وی بیان داشت: امسال به دلیل بحران کم‌آبی و خشک‌سالی، تابستان سختی را پیش رو داریم و شرایط در زاینده‌رود به ویژه در ماه مرداد به حالت بحرانی می‌رسد، به همین دلیل باید از هم‌اکنون به فکر راهکار مناسب باشیم و مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

امینی با اشاره به پیگیری طرح درازمدت تأمین آب شهرضا توسط نماینده مردم در مجلس، ابراز داشت: این طرح راهکار مناسبی برای مقابله با بحران کم‌آبی است، اما باید برای رفع بحران خشک‌سالی به صورت کوتاه‌مدت از پساب تصفیه شده فاضلاب استفاده شود.

علی اصغر رفیعی‌نژاد، فرماندار شهرضا در ادامه جلسه با تأکید بر این‌که باید با نگاهی امیدوار به آینده و با وحدت و همدلی مشکلات شهرستان را بررسی و برطرف کنیم، گفت: با انجام مناقصه‌ها و انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی تکمیل پروژه فاضلاب شهرضا از ۲۷ اردیبهشت‌ماه امسال آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو خشکسالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۹ اردیبهشت ماه در سایت تیوال به نشانی tiwall.com/p/doroughmigouyand آغاز می‌شود.

هومن برق‌نورد، سارا رسول‌زاده و سهیل مستجابیان بازیگران این نمایش هستند.

حسن مصطفوی تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد و مریم نراقی مجری طرح پروژه است.

طراحی گریم این پروژه بر عهده بهنام معیریان است و ارکستر موسیقی ۱۵ نفره به آهنگسازی بهزاد عبدی بازیگران را همراهی می‌کنند.

«آن‌ها دروغ می‌گویند» روایت زن و مردی جوان است که پس از آشنایی با هم دست به طراحی یک سرقت می‌زنند و در مسیر این کار فجایعی پیش می‌آید.

این نمایش از ۲۷ اردیبهشت در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۰:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن