Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@21:28:10 GMT

دستگیری قاچاقچیان ترکمنستانی در مرز اینچه برون

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۰۶۸۸

دستگیری قاچاقچیان ترکمنستانی در مرز اینچه برون

فرمانده هنگ مرزی اترک شهرستان گنبد کاووس از دستگیری ۲ قاچاقچی پوشاک ترکمنستانی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سراوانی فرمانده هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس گفت: ۲ تبعه ترکمنستانی هنگام خروج از مرز زمینی اینچه برون به علت حمل پوشاک قاچاق دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سراوانی افزود: از این دو نفر یک خانم ۵۵ ساله و یک مرد ۴۰ ساله هستند که با جاسازی تعداد یک هزار و ۸۰ تیشرت زنانه و ۱۰۰ عدد شلوار خارجی و حدود ۸۰ کیلوگرم مغز پسته خام قصد عبور از مرز را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ماموران مرزبانی مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی اینچه برون گنبد کاووس این اقلام را که داخل دیگر کالا‌ها جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

انتهای پیام /گ/ق



لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Lkq

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی گفت: عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای که پس از قتل این فرد متواری شده بودند، در شهرستان تکاب شناسایی و بازداشت شدند.

صادق شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله در ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: متعاقب وقوع نزاع درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از محلات ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله با حضور کارآگاهان در صحنه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول در محدوده نزدیک به منزلشان با افراد ناشناس قرار ملاقات داشته که پس از حضور در محل قرار، توسط افراد ناشناس بر اثر اصابت جسم برنده به شدت مجروح و قبل هر اقدام درمانی در محل فوت شده است.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس اطلاعات واصله و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی افسران جنایی موفق به شناسایی افراد شدند.

شکری ادامه داد: افراد شناسایی شده با خودرو سمند متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی از طریق سامانه‌های پایشی مسیر فرار آنان شناسایی و در نهایت امروز با اجرای طرح مهار با همکاری پلیس آگاهی تکاب همه متهمان دستگیر که پس از بازجویی‌های پلیسی به شرکت در نزاع و مجروح ساختن مقتول اقرار و اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 747028

دیگر خبرها

  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • واکاوی طرح برقی کردن خط ریلی گرمسار-اینچه‌برون
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان