Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@20:42:00 GMT

ادعاهای تازه ائتلاف سعودی علیه یمن

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۱۲۳۶

ائتلاف سعودی علیه یمن چهارشنبه شب نشست خبری در ریاض برگزار کرده و در آن سخنگوی ائتلاف درباره آخرین تحولات مربوط به جنگ یمن اظهار نظر کرده است.

«ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف سعودی در ابتدای نشست خبری مدعی شد که ائتلاف برای تسهیل ورود کمک‎های انسان دوستانه از همه ورودی های یمن، اقدام کرده است.

سخنگوی «ائتلاف عربی» در ادامه از مواضع آمریکا در برابر تهدیدات «حوثی‎ها» در خصوص خطوط کشتی‎رانی تمجید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدعی شد که حوثی ها باعث آتش سوزی انبارهای غذایی وابسته به سازمان برنامه جهانی غذا شده اند.

سخنگوی ائتلاف سعودی مدعی شد که حوثی ها بندر الحدیده را به انبار سلاح تبدیل کرده اند.

وی با اشاره به هدف قرار گرفتن کشتی نفتی عربستان گفت که ائتلاف از محکومیت بین المللی در خصوص تلاش حوثی‎ها برای هدف قرار دادن خطوط کشتی‎رانی استقبال می کند.

المالکی که اصرار دارد از عبارت «حوثی - ایرانی» برای رزمندگان یمنی بهره ببرد، افزود: حمله به نفتکش سعودی در دریای سرخ اقدام تروریستی «حوثی ایرانی» است.

شبکه المیادین روز گذشته به نقل از یک منبع یمنی گزارش داد که نفتکش ائتلاف سعودی در دریای سرخ در پاسخ به بمباران آوارگان یمنی در الحدیده، هدف قرار گرفت. به گفته وی این نفتکش سعودی پس از رصد تحرکات شناورهای ائتلاف سعودی هدف قرار گرفت.

پیش از این «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شد که این ائتلاف توانسته است یک حمله یمنی‌ها به یک نفتکش سعودی را دفع کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن جنگ آتش سوزی کشتی عربستان جنگ عربستان یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی MQ-9 در یمن (فیلم) اعتراض خودرویی در استانبول به نسل‌کشی اسرائیل (فیلم) هدیه ویژه یک نیروی قسام به نیروهای مقاومت یمن ، لبنان و عراق (فیلم)

دیگر خبرها

  • بررسی ادعاهای تازه بی‌بی‌سی در مورد پرونده نیکا شاکرمی
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی