Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - استفاده از نرم افزار برنامه ریزی تولید به مدیران برنامه ریزی این امکان را می دهد تا بکمک نرم افزار mrp بتوانند بطور بسیار حرفه ای و کاربردی با اطلاع به موقع از هشدارهای ظرفیت سنجی، زمان سنجی و ... تولید، به فکر برنامه ریزی های اصولی برای افزایش بهره وری تولید باشند. به گزارش ایتنا به نقل از واحد تولید نرم افزار برنامه ریزی تولید آرین سیستم، امروزه مدیران و صاحبان کارخانه‌­ها و سازمان­های تولیدی به دلیل منابع محدود مالی و انسانی و روند رقابتی تولید، به دنبال راهکارهایی هستند که به راحتی و در کمترین زمان با دسترسی به اطلاعات بتوانند در راستای کمک به سازمان دهی و هدایت، کنترل فرآیند تولید را برنامه ریزی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این روند نرم افزار mrp با استفاده بهینه از منابع تولید پیاده سازی و طراحی شده است و شرکت­های فعال در زمینه تولید با استفاده از نرم‌افزار برنامه ریزی تولید می توانند در چارچوب یک برنامه جامع سالانه، فاکتورهای لازم در مراحل تولید را اولویت بندی کرده و با یک برنامه ریزی استاندارد در نرم افزار mrp، کاهش هزینه ها و ضایعات را به شکل تضمینی به صفر برسانند. - پوشش کامل کنترل­های مدیریت تولید با طراحی و برنامه ریزی متناسب با نیاز سازمان
- ساماندهی اطلاعات وارده تولید برای کمک به تصمیم گیری مدیران و ادامه کار
- کاهش هزینه­‌ها و افزایش سود با مدیریت بهتر محصولات
- بهینه سازی برنامه تولید هر ماشین و کاهش زمان عدم استفاده از ماشین آلات
- تحلیل حساسیت عملیات تولید نسبت به تغییر توان تولید در شرایط گوناگون و ... از دیگر مزایای استفاده از نرم افزار برنامه ریزی تولید می باشد که 100% نتایج مثبت برای فعالان و مدیران صنایع تولید خواهد داشت.
 
ویژگی ها و امکانات نرم افزار mrp
هر شرکتی که کاربر نرم افزار برنامه ریزی تولید است با توجه به روشی که در تولید لحاظ می کند، پارامترهای متفاوتی از فرآیند برنامه ریزی را در نرم افزار mrp ثبت می کند. در واقع هدایت و کنترل فعالیت­های تولید در نرم افزار برنامه ریزی تولید می تواند با یکپارچگی کاملی که بین اطلاعات واحدهای انبار، فروش، خرید و... ایجاد می کند، دشواری محاسبات را برای دست اندرکاران با کمک نرم افزار mrp به حداقل، و کمک شایانی به کنترل مصرف مواد و سنجش بهره وری کند. مدیران تولید به راحتی می توانند با استفاده از نرم افزار برنامه ریزی تولید از ویژگی و امکانات زیر بهره مند شوند: - ثبت برنامه ریزی ماهانه، سالانه با معرفی مسیر استاندارد تولید
- تفکیک مراحل تولید، معرفی درخت محصول و ضرایب مصرف مواد
- ثبت اطلاعات مربوط به ضایعات مصرف مواد
- ثبت اطلاعات مربوط به ضایعات خط تولید
- محاسبه ظرفیت ماشین آلات
- ثبت مجوزهای حواله تولید
- خلاصه و ریز گزارش تولید با توجه به مراکز هزینه تفکیک شده
- تخصیص ایستگاه کاری به پرسنل تولید به همراه گزارش کارکرد و ... این مقاله توسط واحد تولید محتوا و حوزه تولید نرم افزار mrp آرین سیستم آماده شده است و شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط استخدام کارشناس فروش می‌توانید به وب‌سایت شرکت آرین سیستم مراجعه و با کارشناسان منابع انسانی آرین سیستم در ارتباط باشید.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: نرم افزار سازمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران از برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و تولیدات مشاغل خانگی و صنایع دستی خبر داد و گفت: آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های متعددی از سوی دولت درباره شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از آنها به تصویب رسیده است.

محمد آذرپناه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه‌های پیش بینی شده درخصوص صادرات تولیدات دانش‌بنیان گفت: طی سال‌های گذشته بخش تعاون در استان تهران بیشتر درگیر مشکل مسکن بود. به ویژه واحدهایی که تامین زمین یا بحث انتخاباتشان دچار مشکل شده بودند و ما پیگیری مشکلات آنها را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: در حوزه تولید و دانش‌بنیان برنامه‌های عملیاتی گسترده‌ای صورت گرفته که بخشی از حمایتها معطوف به حمایت‌های بازاری است و طی چند سال گذشته آیین نامه‌ها و بخشنامه‌های متعددی از سوی دولت در بحث شرکت‌های دانش بنیان به تصویب رسیده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران درعین حال اولویت صادرات در استان را صادرات دانش بنیان ذکر کرد و گفت: درکنار آن صادرات تولیدات دیگر از جمله صنایع دستی و مشاغل خانگی را نیز در دستور کار داریم.

به گفته آذرپناه عرضه محصولات صادرات محور با رویکرد تعاونی‌های دانش‌بنیان و تعاونی‌های صادراتی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است و تلاش شده با اختصاص غرفه‌های مختص کالاهای ایرانی در کشورهای هدف، صادرات محصولات از طریق اتاق های تعاون و بازرگانی انجام شود و به شکل مستقیم در فروشگاه‌های زنجیره ای کشورهای مورد نظر عرضه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج