Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان فوتبال ایران در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست کسب کرده و به انتظار دیدار نهایی خود در مرحله گروهی نشستند.

اختصاصی طرفداری - طی روز های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، هفته پنجم دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و نمایندگان چهارگانه فوتبال ایران در این رقابت ها، به مصاف رقیبان خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماحصل تقابل نمایندگان فوتبال ایران با همتایان غرب آسیایی خود، یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست بود. استقلال تهران از سد الریان قطر گذشته، ذوب آهن در خانه مقابل الدحیل تن به شکست داد، تراکتورسازی مقابل الاهلی کاری نتوانست انجام دهد و پرسپولیس با کسب یک تساوی در ازبکستان، راهی مرحله بعدی مسابقات شد.

گروه اول؛ الاهلی عربستان 2-0 تراکتورسازی تبریز

شاگردان ساغلام در ادامه نمایش های خوب و نتایج ضعیف خود، این بار در امارات مقابل الاهلی عربستان قرار گرفته و نتیجه را واگذار کردند. سرخپوشان تبریزی که برای زنده نگاه داشتن شانس اندک خود برای صعود به دور بعدی مسابقات، نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این دیدار دشوار داشتند، موفق به ارائه عملکرد شایسته‌ای بودند ولی نهایتا با دریافت دو گل و قبول شکست مقابل نماینده عربستان، خیلی زود از گردونه مسابقات کنار رفتند. مهمترین بخت این دیدار برای شاگردان ساغلام توسط مهدی کیانی و از روی نقطه پنالتی هدر رفت تا شاگردان ربروف با 2گل از روی 2 شوت در چارچوب خود، به پیروزی دست یافته و صعود خود به دور بعدی را مسجل کنند. در دیگر دیدار این گروه، مهدی طارمی و یارانش در خانه مقابل الجزیره مغلوب شدند تا همانند تراکتورسازی، خیلی زود از گردونه مسابقات کنار روند. با این تفاسیر دیدار بعدی تراکتورسازی در مقابل الغرافه برای هر دو تیم تشریفاتی است و تنها حساسیت باقیمانده میان الجزیره و الاهلی عربستان، رقابت بر سر صدرنشینی است. الجزیره در صورت کسب پیروزی با نتیجه‌ای بهتر از 2-1 در خانه، می‌تواند شانس سرگروهی داشته‌باشد. گفتنی است یکی از این دو تیم رقیب پرسپولیس در دور بعدی مسابقات خواهد بود.

گروه دوم؛ ذوب آهن اصفهان 0-1 الدحیل قطر

شاگردان امیر قلعه نویی که در مسابقات لیگ برتر نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارند، در هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پذیرای الدحیل قدرتمند بود. شاگردان جمال بلماضی که مقتدرانه عنوان قهرمانی لیگ ستارگان قطر را کسب کرده‌اند، در 11 دیدار اخیر خود پیروز شده و در لیگ قهرمانان آسیا نیز بدون از دست دادن امتیاز، جولان می‌دهند. با این حال نمایش شاگردان ژنرال در مقابل تیم متمول قطری در فولادشهر مناسب بود و در چندین صحنه، میزبان می‌توانست به گل برتری خود دست یابد. با این حال و در انتهای مسابقه در حالی که ذوب آهن در تدارک حمله به دروازه رقیب بود، بر روی یک ضد حمله سریع گل خورده و نهایتا شکست را پذیرفت. الدحیل با کسب این پیروزی، سرگروهی خود در گروه دوم مسابقات را مسجل کرد. در دیگر دیدار گروه لوکوموتیو با از پیش رو برداشتن الوحده، 6 امتیازی شده و خطری جدی برای صعود ذوب آهن به وجود آورد. در آخرین هفته از مسابقات، ذوب آهن در تاشکند به مصاف لوکوموتیو خواهد رفت و درصورت کسب تساوی یا پیروزی، به دور حذفی مسابقات صعود خواهد کرد. دیگر دیدار این گروه میان الدحیل و الوحده نیز تشریفاتی خواهد بود. با مسجل شدن صعود استقلال به دور حذفی مسابقات، رقیب آبی‌پوشان از میان تیم های صعود کرده این گروه خواهد بود.

گروه سوم؛ نسف قارشی ازبکستان 0-0 پرسپولیس تهران

شاگردان برانکو ایوانکوویچ پس از ناکامی در مقابل سایپا و در راه مسجل کردن عنوان قهرمانی خود در لیگ هفدهم، با کسب یک تساوی مقابل نسف قارشی، صعود خود به دور حذفی مسابقات را مسجل می‌کردند. برانکو ایوانکوویچ با علم به این موضوع، ترکیبی معتدل را روانه مسابقه کرده و با دستور کار قرار دادن احتیاط، موفق شد یک امتیاز ارزشمند را از ازبکستان به دست بیاورد. در این دیدار سرد و کم موقعیت، پرسپولیس موفق به مسجل کردن صعود خود به دور بعدی مسابقات شد تا چهره دو تیم صعود کرده از گروه سوم مسابقات مشخص شود. در دیگر دیدار این گروه، السد موفق شد در ورزشگاه خانگی خود، از سد الوصل امارات عبور کند و این تیم اماراتی همچنان بدون امتیاز در انتهای گروه باقی بماند. با پیروزی السد در این مسابقه، تساوی پرسپولیس در مقابل نسف قارشی نیز توجیه بیشتری پیدا کرد. شاگردان برانکو در صورت پیروزی در ازبکستان نیز برای صدرنشینی به پیروزی مقابل السد نیاز داشتند. سرخپوشان در آخرین دیدار خود در این مرحله، در ورزشگاه آزادی پذیرای السد قطر خواهند بود و در صورت کسب پیروزی با هرنتیجه‌ای، صدرنشینی را از آن خود خواهند کرد. تساوی یا شکست در این مسابقه، به منزله راهیابی پرسپولیس به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی مسابقات خواهد بود. دیگر دیدار این گروه نیز میان الوصل و نسف قارشی، تشریفاتی خواهد بود.

گروه چهارم؛ استقلال تهران 2-0 الریان قطر

شاگردان وینفرد شفر در ادامه نتایج و نمایش های بسیار خوب در شبی که مامه تیام، مجید حسینی و فرشید باقری را در اختیار نداشتند، به نتیجه ای دلچسب مقابل نماینده قطر دست یافتند و راهیابی خود به مرحله بعدی مسابقات را مسجل کردند. گل های استقلال در این دیدار توسط سرور جپاروف و وریا غفوری به ثمر رسید تا ایام تعطیلات برای هواداران پرشمار استقلال، با خوشحالی به پایان برسد. با این حال استقلال برای سرگروهی در گروه چهارم مسابقات، نیازمند کسب امتیاز مقابل الهلال در دیدار هفته انتهایی خود خواهد بود. آبی‌پوشان در صورت کسب یک تساوی نیز با بازی رو در روی بهتر نسبت به العین، صدرنشینی خود را مسجل خواهند کرد. با این حال پیروزی مقابل قهرمان لیگ عربستان، می‌تواند برای شاگردان شفر شیرینی مضاعفی داشته باشد. در دیگر دیدار این گروه العین در روز قضاوت عجیب داور مسابقه، موفق به پیروزی مقابل الهلال شد تا شانس های صعود خود را زنده نگه دارد. با این شکست الهلال بدون کسب حتی یک پیروزی، خیلی زود از گردونه مسابقات کنار رفت. العین با کسب یک تساوی در خانه الریان در آخرین دیدار خود از این گروه، می‌تواند دومین تیم صعود کننده از گروه چهارم مسابقات باشد. با این حال پیروزی العین و شکست استقلال در آخرین هفته، می‌تواند به منزله صدرنشینی نماینده امارات و تقابل سخت استقلال مقابل الدحیل در مرحله بعدی باشد. با این حال شاگردان لادروپ برای نخستین راهیابی خود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ باشگاه الریان، به اندازه یک پیروزی در دوحه فاصله دارند. گرچه این تیم فصل گذشته نیز در شرایط مشابه، نتوانست از پس الهلال بربیاید و با شکست خانگی در هفته آخر، از گردونه مسابقات کنار رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰

بسیاری از بازی ها برای تیم ژابی آلونسو تازه از دقیقه ۹۰ آغاز می شود.

دیدار بایرلورکوزن و اشتوتگارت در هفته ۳۱ بوندسلیگا ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. شاگردان ژابی آلونسو بازهم مثل سه بازی اخیر در آخرین لحظات از شکست گریختند و باخت را با تساوی عوض کردند. آنها در دقیقه ۹۶ موفق شدند رکورد شکست ناپذیری خود را به ۴۶ بازی برسانند.

لورکوزن به رکورد شکست ناپذیری در ۴۶ بازی پیاپی رسید. (۳۸ برد و ۸ تساوی) لورکوزن برای رسیدن به این رکورد، بارها از جمله در دیدار امشب با گل دقایق پایانی به بازی برگشت. این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. به نقل از اوپتا؛ شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت